۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۵۸
کد خبر: 81604992
T T
۰ نفر
مجمع خيرين امر به معروف و نهي از منكر در كردستان تشكيل مي شود

سنندج - ايرنا - دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان كردستان گفت: با توجه به فعاليت بيش از سه هزار شوراي امر به معروف در استان، مجمع خيرين امر به معروف و نهي از منكر تشكيل و راه اندازي مي شود.

به گزارش ايرنا، محمود الله مرادي شامگاه دوشنبه در نشست ماهيانه ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان بيجار برنامه كاري مدون شده براي امسال ستاد شهرستان ها را واقعي نمودن اين فريضه الهي برشمرد و گفت: توجه به فرمايشات الهي در قرآن كريم و منويات رهبري سرلوحه كاري ستاد شهرستان ها و استان كردستان است.

او با تبريك و تشكر از زحمات اعضاي ستاد شهرستان بيجار به خاطر كسب رتبه برتر در ميان ستادهاي فعال استان گفت: تنوير افكار عمومي و نهادينه كردن فريضه الهي امر به معروف آگاهي بخشي از مهمترين وظيفه ستادهاي شهرستان است.

وي تذكر لساني را محوري ترين و وحدت رويه كاري ستادهاي استان دانست و خواستار بكارگيري افرادي شد كه رفتار آنان خود از مصاديق معروف است و عامل به معروفات هستند.

دبير ستاد امر به معروف شهرستان بيجار نيز در اين نشست با تشريح برنامه كاري امسال ستاد گفت: اجراي برنامه ها و فعاليت هاي محله اي از محوري ترين دستور كار ستاد شهرستان بيجار است.

سرهنگ حسين محمودي توجه اعضاي ستاد به معروفات را يك راهكار مناسب و پايدار دانست و گفت: برگزاري نماز جماعت، توجه به نماز اول وقت و حضور پرسنل در نماز ادارات با كمترين زمان از فعاليت هاي مناسب در ادارات است.

به گفته وي ساختمان ستاد شهرستان بيجار در سال جاري به فضل الهي كلنگ زني خواهد شد و در صورت تامين بودجه و اعتبار، ساختمان هرچه زودتر احداث و مورد استفاده قرار مي گيرد.

دبير ستاد امر به معروف شهرستان بيجار با ابراز خرسندي از تشكيل مجمع خيرين امر به معروف در بيجار، به لزوم توجه به دانشگاه ها و ضرورت رعايت شعائر اسلامي در مراكز علمي و دوره هاي تحصيلات عالي تاكيد كرد.

شهرستان بيجار با پنج شهر و 268 روستاي داراي سكنه در شرق استان كردستان واقع شده است.ك/3

7350/1904

سرخط اخبار استان‌ها