انتقام حزب الله از اسرائيل مظهر اقتدار اسلام در مقابل صهيونيسم است

زاهدان- ايرنا- امام جمعه ايرانشهر گفت: انتقام حزب الله از اسرائيل و به هلاكت رساندن تعدادي صهيونيسم نشانگر اقتدار و توانمندي اسلام در مقابل استكبار و صهيونيسم است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد 'شجاع الدين ابطحي' در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ايرانشهر با اشاره به توهين مجله فرانسوي به پيامبر اسلام (ص) ، وقايع اين روزنامه را همانند واقعه 11 سپتامبر مشكوك دانست و افزود: اين دسيسه ها از جانب سيستم امنيتي فرانسه و در راستاي پروژه اسلام هراسي انجام شده است.

وي ادامه داد: هم اينك دشمنان اسلام با پايه گذاري گروههاي افراطي همچون طالبان و داعش به دنبال به نتيجه رساندن نقشه شوم خود هستند كه بايد جامعه اسلامي مواظب اين دسيسه ها باشند.

وي همچنين به ناامني اخير ايرانشهر اشاره كرد و افزود: ناامني و سرقت هاي مسلحانه نه تنها آرامش مردم را بر هم مي زند بلكه موجب ترسيم چهره نامناسبي از اين شهرستان و عدم توفيق برنامه ريزي ها در جذب سرمايه گذار و نيروهاي متخصص مي شود.

امام جمعه ايرانشهر خواستار ايجاد پليس محلات، تعامل با معتمدان، همكاري مردم با ماموران انتظامي، معرفي خاطيان از سوي مردم به ماموران، علني سازي برخي مجازات ها و روشنايي خيابانها و معابر اين شهرستان براي ارتقاي امنيت شد.

حجت الاسلام ابطحي همچنين با اشاره به نامه مقام معظم رهبري خطاب به جوانان كه تعقل و تفكر را به دنيا ياد آوري كرده اند، گفت: مقام معظم رهبري در اين نامه، تاريخ شرم آور برده داري و تجاوز به حقوق ملتها را گوشزد كرده اند كه خوشبختانه انتشاراين نامه در دنيا به ويژه فضاي مجازي بركات زيادي را به دنبال داشته است.

7314/7316 / 653

سرخط اخبار استان‌ها