۳ آذر ۱۳۹۳، ۰:۲۲
کد خبر: 81398488
T T
۰ نفر

ايجاد جاذبه در برنامه هاي مسجد ضروري است

۳ آذر ۱۳۹۳، ۰:۲۲
کد خبر: 81398488
ايجاد جاذبه در برنامه هاي مسجد ضروري است

اصفهان – ايرنا – رييس اداره ناحيه يك اوقاف و امور خيريه اصفهان با اشاره به نقش مساجد در مقابله با جنگ نرم، گفت: ايجاد جاذبه در برنامه هاي مسجد ضروري است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين محمد رضا اسماعيلي پور شامگاه يكشنبه در همايش ائمه جماعات، هيات هاي امنا و فرماندهان پايگاههاي بسيج گفت: برگزاري چنين نشست هاي مشتركي در ارتقاي كمي و كيفي برنامه هاي مساجد نقش مهمي دارد.

وي ادامه داد: در اين جلسات با باز تعريف ماموريت و برنامه هاي هر يك از اين گروههاي فعال در مساجد اعم از روحانيت، هيات هاي امنا و بسيج مي توان در بهره گيري از ظرفيت مساجد در هدايتگري جامعه به نحو احسن بهره برد.

رييس اداره ناحيه يك اوقاف و امور خيريه اصفهان گفت: مسجد همطراز نظام اسلامي از ديدگاه رهبر معظم انقلاب داراي هفت ماموريت است كه بايد به اين سمت حركت كرد.

وي خودسازي، تعليم و تربيت، پويايي، حضور پررنگ بسيجيان در مسجد، برگزاري مراسم ملي و مذهبي و برگزاري فعاليت هاي فرهنگي را از مهمترين شاخصه هاي مسجد همطراز انقلاب اسلامي دانست.

حجت الاسلام اسماعيلي پور با اشاره به نقش جذابيت در گرايش افراد به سمت مسجد، اضافه كرد: امروز تحقق اين مساله يكي از رسالت هاي هيات هاي امنا، روحانيت و بسيج است و بايد در اين زمينه تلاش كنند.

وي اظهار كرد: وحدت بايد بيش از پيش در مساجد مورد توجه قرار گيرد زيرا در تربيت و پرورش افراد و جلوگيري از ريزش نقش مهم و اساسي ايفا مي كند.

رييس اداره ناحيه يك اوقاف و امور خيريه اصفهان با اشاره به نقش ولايت فقيه در جامعه اسلامي گفت: تلاش دشمن هدف قرار دادن اين ركن نظام اسلامي است و براي رسيدن به اين هدف از هيچ حربه اي دريغ نمي كنند.

وي با بيان اينكه بسيجيان بزرگترين حاميان ولايت فقيه هستند، گفت: امروز تفكر بسيجي تنها منحصر به ايران اسلامي نيست بلكه به همه جهان اسلام تسري يافته است و بسيج جهان اسلام در حال شكل گيري است.

/546/7134/پ

سرخط اخبار استان‌ها