۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۳۰
کد خبر: 81129944
T T
۰ نفر

امام جمعه جدید اسلام آباد غرب معرفی شد

۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۳۰
کد خبر: 81129944
امام جمعه جدید اسلام آباد غرب معرفی شد

كرمانشاه - ایرنا - حجت الاسلام 'امیر محمدی پور' كه طی حكمی از سوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور، به عنوان امام جمعه جدید شهرستان اسلام آباد غرب منصوب شده روز یكشنبه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمانشاه در آیین معارفه ای كه بدین منظور در اسلام آباد غرب برگزار شد، گفت: حضرت زهرا (س) یك معجزه الهی برای بشریت است كه به غیر از پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع)، هیچ زبانی قادر به توصیف شخصیت والای او نیست.

آیت الله 'مصطفی علما' افزود: ویژگی های بارز شخصیتی حضرت زهرا (س) سبب شده كه وی با وجود سن كم به یك الگوی كافی برای تمام انسان های آزاداندیش جهان تبدیل شود.

وی ادامه داد: یكی از مهم ترین دلیل قدرت كنونی انقلاب اسلامی ایران در جهان، جاری و ساری بودن تربیت اسلامی و فاطمی در كشور است.

آیت الله علما، با بیان اینكه حركت های انقلابی ملت ایران در طول تاریخ كم نیست، گفت: هیچ یك از این حركت ها مانند انقلاب، اسلام را در كشور گسترش نداد.

وی اظهار كرد: تمسك به اسلام واقعی باعث پیشرفت می شود و امروز نیز به بركت اسلام است كه ایران به یك قدرت مهم در جهان تبدیل شده است و اجازه زورگویی به كشورهای مستكبر نمی دهد.

امام جمعه كرمانشاه در ادامه به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری اشاره كرد و از تمام مردم و مسوولان شهرستان اسلام آباد غرب خواست برای عملیاتی كردن این شعار تلاش كنند.

حجت الاسلام ' امیر محمدی پور ' امام جمعه جدید اسلام آباد نیز در سخنانی كوتاه به ضرورت تلاش همگانی برای تحقق شعار امسال تاكید كرد و اظهار داشت: در عصر حاضر باید تمام مدیران بصورت جهادی وارد میدان عمل شوند تا مشكلات كشور برطرف شود.

سید 'شجاع الدین ابطحی' امام جمعه پیشین این شهرستان در آیین معارفه حضور نداشت.

اسلام آباد غرب دومین شهرستان استان كرمانشاه از نظر وسعت و جمعیت است.

7456/567

سرخط اخبار استان‌ها