۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۷:۵۸
کد خبر: 82604853
T T
۰ نفر
مسابقات بين المللي كيوكوشين كاراته در آستارا برگزار مي شود

آستارا - ايرنا - رئيس هيات كاراته آستارا از برگزاري مسابقات بين المللي كيوكوشين كاراته سبك UFK جام خليج فارس با شركت كاراته كاران چهار كشور به ميزباني آستارا در ششم مردادماه امسال خبر داد.

غفور نصيري روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: اين مسابقات در رده هاي سني نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشي انقلاب آستارا برگزار خواهد شد و مجوزهاي شوراي برون مرزي وزارت ورزش و فدارسيون كاراته جمهوري اسلامي ايران اخذ شده است.
وي افزود: اين مسابقات در بخش مردان ، در بيش از 20 وزن و با شركت تيم هايي از ايران، جمهوري آذربايجان، عراق و افغانستان برگزار خواهد شد.
نصيري با اشاره به اينكه نفرات برتر مسابقات ملي كيوكوشين كاراته سال گذشته، در قالب تيم منتخب ايران در اين مسابقات حضور خواهند داشت، اضافه كرد: حدود يكصد رزمي كار از ايران و 80 رزمي كار از ساير كشورها در اين مسابقات با همديگر به رقابت خواهند پرداخت.
نصيري آستارا را ميزبان خوبي براي تورنمنت هاي ملي و بين المللي عنوان و ابراز اميدواري كرد اين مسابقه با حمايت مسئولان، همانند گذشته به نحو مطلوب برگزار شود.
آستارا در سال هاي 91 و 93 به ترتيب ميزبان مسابقات كيوكوشين كاراته غرب آسيا و مسابقات بين المللي آن رشته بوده است.

** تيم فوتبال مقاومت سپاه آستارا برابر شهداي نوير انزلي پيروز شد
از سري مسابقات فوتبال ليگ اميدهاي گيلان، تيم مقاومت سپاه آستارا در نخستين بازي خانگي خود برابر تيم شهداي نوير انزلي با نتيجه دو بر يك پيروز شد.
به گزارش خبرنگار ايرنا اين ديدار از هفته دوم رقابت ها و با حضور پرشور هواداران تيم ميزبان در چمن ورزشي استاديوم وحدت آستارا برگزار شد.
در اين ديدار امير موسوي در دقايق 13 و 39 براي تيم ميزبان، و سالار دلاوري در دقيقه 15 براي تيم شهداي نوير انزلي گلزني كردند و در نيمه دوم بازي، تيم ميهمان نتوانست دروازه تيم مقاومت سپاه آستارا را باز كند.
قضاوت اين ديدار بر عهده امير فتحي نژاد، ياسر عباسي و محمد ايماني بود.
تيم فوتبال مقاومت سپاه آستارا با يك مساوي و يك برد در رده دوم ليگ اميدهاي گيلان قرار دارد و در بازي بعدي خود ميهمان الماس اسالم تالش خواهد بود.
در مسابقات فوتبال اميدهاي استان گيلان، شش تيم در يك گروه با يكديگر رقابت مي كنند و 2 تيم به ليگ اميدهاي كشور صعود خواهد كرد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشكار در اين شهرستان ساماندهي شده است.
خبرنگار: يوسف هدايتي** انتشاردهنده: كبيري
7105 / 7124 / 2007

سرخط اخبار استان‌ها