کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون ایثارگری جانبازان، ایثارگران و صبر زینب گونه خانواده‌های آنان است.

به گزارش ایرنا، «ایرج صادقی» روز چهارشنبه در دیدار با سه جانباز ۳۵ درصد شهرستان کنگاور، با تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز، با بیان اینکه جانبازان با نیت خالص وارد جنگ شدند و با نیت خالص هم در حال پیمودن مسیر هستند، اظهار کرد: خداوند متعال برای شما پاداشی مضاعف را ثبت کرده است.

وی ضمن تجلیل از خانواده‌های جانبازان تاکید کرد: خانواده‌های جانبازان همانند خانواده شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند و اجر آنها به ویژه همسران شان کمتر از افتخار جانبازی نیست.

صادقی افزود: همسران جانبازان با عشق و خلوص نیت شبانه روز در خدمت جانبازان هستند و وقتی از آنها سوال می‌شود که این همه خدمت شما را خسته نمی‌کند، جواب می‌دهند کاری را که با عشق انجام دهیم خستگی در آن معنا ندارد.


حجت الاسلام حسینی امام جمعه کنگاور هم در این دیدارها اظهار کرد: آحاد مردم و مسوولان وظیفه دارند نسبت به تکریم خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اهتمام لازم را داشته باشند و گذشت زمان نباید خدمت رسانی و تکریم این خانواده ها را کمرنگ کند.

فرمانده سپاه کنگاور هم در این دیدار گفت: سپاه براساس رسالتی که دارد سرکشی از خانواده‌های شهدا را در دستور کار خود قرار داده و پیگیر مسایل و مشکلات آنها است.

سرهنگ «علی اصغر اله دانه» اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم از آرمان های شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

بهرامی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کنگاور هم گفت: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان حق زیادی برگردن تمام ملت ایران دارند و همه ما قدردان آنان هستیم.

مسوولان در این دیدار با سه جانباز به نام‌های حاج قلی صادقی‌پور، فضل‌الله خزلی و لطیف مولایی دیدار و از آنها تقدیر کردند.