کاشان - ایرنا - پیکرهای مطهر ۱۱شهید گمنام روزهای پنجشنبه و جمعه در اردستان تشییع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران اردستان روز جمعه در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ایرنا افزود: با برنامه‌ریزی ها و پیگیری‌های انجام شده، شهرستان در روزهای پنجشنبه و جمعه میزبان ۱۱ شهید گمنام بود.
سرهنگ‌روح الله صنعتکار گفت: تشییع پیکر شهدا روز پنجشنبه در شهرهای اردستان ، زواره و مهاباد و تعدادی از روستاهای منطقه از جمله در مارچوبه، رحمت آباد ، خوش آباد و حسین آباد تشییع و روز جمعه پیکر یک شهید در روستای مار اردستان تشییع شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان گفت: این آیین بیش از هر چیزی یادآور وفاداری و ایثار مردم شهرستان به نظام اسلامی و ولایت است چرا که‌ مردم ایران اگر درس آزادگی را از امام حسین(ع) آموختند، درس دفاع از حریم ولایت را هم از بانوی دوعالم و دخت نبی مکرم اسلام(ص) آموختند.
سرهنگ صنعتکار گفت: مردم قدرشناس اردستان به درستی در ایام دهه بصیرت و سالروز شهادت مادر سادات و ۹ دی برای تشییع پیکر شهدای گمنام در صحنه حاضر شدند، چرا که این شهدا در مسیر امام حسین (ع) قدم گذاشته، همچون حضرت زهرا (س) مظلومانه پای ولایت ایستادند و دفاعی حماسی کردند که در تاریخ ماندگار خواهد بود.
وی با بیان اینکه این شهدا ۱۷ تا ۲۵ ساله هستند افزود: اگر حضرت زهرا(س) در سنین جوانی در راه امامت به شهادت رسید، مدافعان حریم دین و میهن نیز در اوج جوانی پرکشیدند تا کشورشان اسلامی باقی بماند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.