۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85363479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه های دهه فجر در اردستان با محوریت امیدآفرینی برگزار می شود

کاشان -ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان گفت: برنامه های دهه فجر امسال با محوریت امیدآفرینی و جهادتبیین در شهرستان اردستان برگزار می شود.

سرهنگ روح‌اله صنعتکار روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرناافزود: با توجه به شرایط حساس کشور و نزدیکی زمان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برنامه های دهه مبارک فجر متفاوت تر از سال های گذشته در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این دهه علاوه بر برپایی آیین های مختلف در مسجدها و پایگاه های بسیج برادران و خواهران هرشب برنامه های
متنوع در پارک شهدای شهرداری اردستان با محوریت جهاد تبیین، امیدآفرینی و برپایی غرفه های متعدد شادی آفرین همراه با برگزاری جشن های اعیاد مذهبی ماه مبارک رجب و برپایی نمایشگاه در سالن ۱۱ خرداد شهرداری اجرا می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان بیان کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی کشور و منطقه و اینکه در آستانه برگزاری انتخابات هستیم و برای خنثی کردن توطئه های دشمنان و تقویت روحیه مشارکت پرشور مردم در انتخابات، برنامه های ویژه ای در این رابطه تدارک دیده شده است.
سرهنگ صنعتکار گفت:علاوه بر اردستان در شهرهای زواره و مهاباد نیز برنامه مختلف و متنوعی در مسجدها و پایگاه های بسیج اجرا خواهد شد و جهاد تبیین همراه با امید آفرینی و تشریح دست آوردهای انقلاب اسلامی برای شهروندان انجام می شود.
وی اضافه کرد: در شهرزواره علاوه براین برنامه ها کاروان شادی خودروی نیز تدارک دیده شده ،این کاروان به روستاهای منطقه عزیمت می کند و شادی و نشاط را در روستاها ایجاد خواهد کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان اظهار کرد: در این دهه برگزاری یادواره شهدا در شهرهای اردستان ، زواره و مهاباد و روستای نیسیان باحضور و سخنرانی شخصیت های لشکری و کشوری برگزار خواهد شد و از مقام شامخ شهدا و خانواده معظم آن ها تجلیل می شود.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha