۹ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84983840
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر های ۱۱ شهید گمنام در اردستان تشییع شد

۹ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبر: 84983840
پیکر های ۱۱ شهید گمنام در اردستان  تشییع شد

کاشان - ایرنا - پیکرهای مطهر ۱۱شهید گمنام روزهای پنجشنبه و جمعه در اردستان تشییع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران اردستان روز جمعه در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ایرنا افزود: با برنامه‌ریزی ها و پیگیری‌های انجام شده، شهرستان در روزهای پنجشنبه و جمعه میزبان ۱۱ شهید گمنام بود.
سرهنگ‌روح الله صنعتکار گفت: تشییع پیکر شهدا روز پنجشنبه در شهرهای اردستان ، زواره و مهاباد و تعدادی از روستاهای منطقه از جمله در مارچوبه، رحمت آباد ، خوش آباد و حسین آباد تشییع و روز جمعه پیکر یک شهید در روستای مار اردستان تشییع شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان گفت: این آیین بیش از هر چیزی یادآور وفاداری و ایثار مردم شهرستان به نظام اسلامی و ولایت است چرا که‌ مردم ایران اگر درس آزادگی را از امام حسین(ع) آموختند، درس دفاع از حریم ولایت را هم از بانوی دوعالم و دخت نبی مکرم اسلام(ص) آموختند.
سرهنگ صنعتکار گفت: مردم قدرشناس اردستان به درستی در ایام دهه بصیرت و سالروز شهادت مادر سادات و ۹ دی برای تشییع پیکر شهدای گمنام در صحنه حاضر شدند، چرا که این شهدا در مسیر امام حسین (ع) قدم گذاشته، همچون حضرت زهرا (س) مظلومانه پای ولایت ایستادند و دفاعی حماسی کردند که در تاریخ ماندگار خواهد بود.
وی با بیان اینکه این شهدا ۱۷ تا ۲۵ ساله هستند افزود: اگر حضرت زهرا(س) در سنین جوانی در راه امامت به شهادت رسید، مدافعان حریم دین و میهن نیز در اوج جوانی پرکشیدند تا کشورشان اسلامی باقی بماند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha