همدان- ایرنا- معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور با بیان اینکه استان همدان ظرفیت بالقوه در صنعت تولید و پرورش اسب در کشور دارد گفت: سوارکاران مطرحی برای این استان در میادین ملی و بین المللی افتخارآفرین بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سیدمحمد پولادگر» که به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان همراه با اعضای هیات دولت به استان همدان سفر کرده است، در بازدید از مجموعه سوارکاری اوسینای همدان اظهار داشت: همدان از مهدهای رشد و پیشرفت ورزش سوارکاری کشور است.

وی اضافه کرد: حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در صنعت اسب و سوارکاری در همدان بسیار شایسته است و این استان در این رشته استعدادهای درخشانی دارد و باید مورد حمایت قرار گیرد.

استقبال از حضور سرمایه‌گذاران صنعت سوارکاری

پولادگر در این بازدید بر ضرورت توسعه و رونق صنعت سوارکاری و پرورش اسب در کشور تاکید کرد و گفت: از حضور سرمایه‌گذاران صنعت سوارکاری استقبال می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور خاطرنشان کرد: تولید و پرورش اسب یکی از صنعت‌های پردرآمد جهان به شمار می‌رود.

در این بازدید دهقانی طالبی مشاور معاون وزیر، دهقانی معاون دفتر بازرسی وزرارت و حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز حضور داشتند.

سیدوحید برقعی از فعالان و بانیان اصلی توسعه ورزش سوارکاری استان همدان نیز در این بازدید آخرین وضعیت آماده‌سازی مجموعه سوارکاری اوسینا را توضیح داد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

خبرها و گزارش‌های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.