معاون وزیر ورزش: سفرهای استانی رییس جمهور بسیاری از طرح‌های نیمه کاره را تکمیل کرد

همدان- ایرنا- معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور با تاکید بر اینکه سفرهای استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی پرخیر و برکت است، اظهار داشت: بسیاری از طرح های نیمه کاره و تعطیل کشور با انجام سفرهای استانی دولت، تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

سیدمحمد پولادگر روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولویت اصلی در حوزه ورزش، تامین اعتبار موردنیاز برای تکمیل طرح‌های عمرانی ورزشی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی به خصوص در مناطق روستایی و شهرهای کوچک است.

وی اضافه کرد: سفرهای استانی رییس جمهور در بخش ورزش کشور بسیار پربرکت بوده که ثمره آن فراهم شدن زمینه تکمیل و بهره برداری از بسیاری طرح‌های نیمه تمام ورزشی است.

پولادگر همچنین با اشاره به اینکه ۱۲۸ درخواست مراجعه کنندگان در جریان فعالیت میز ارتباطات مردمی وزارت ورش و جوانان در استان همدان دریافت و بررسی شد، گفت: عمده درخواست‌ها مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان دستگاه ورزش بود که امیدواریم این دغدغه به زودی حل و فصل شود چرا که این همکاران سال ها برای توسعه ورزش تلاش کرده اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به توانمندهای سرپرست جدید دستگاه ورزش استان همدان، گفت: در این ۲ روز شرایط ورزشی این استان که دارای قهرمانان صاحب نامی است، مورد بررسی قرار گرفت و شاهد مقبولیت سرپرست جدید دستگاه ورزش همدان نزد قهرمانان، ورزشکاران و خادمان این استان بودیم.

به گفته وی، ورزش همدان در عرصه قهرمانی به خصوص انفرادی و رشته‌های توپی نخبه‌های شایسته‌ای دارد و همه باید برای رشد و شکوفایی هرچه بهتر این استان کمک کنند.

میز ستاد ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان همزمان با سفر رییس جمهور به استان همدان در پنجم و ششم مردادماه با حضور معاون وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و شکایت وزارت ورزش و جوانان در محل اداره کل دایر و مشکلات بخش‌های مختلف مردمی و حقوقی بررسی شد.

آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز گذشته(پنجشنبه) به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر کرد.

خبرها و گزارش‌های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha