معاون وزیر ورزش: همدان ظرفیت بالقوه در صنعت تولید اسب دارد

همدان- ایرنا- معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور با بیان اینکه استان همدان ظرفیت بالقوه در صنعت تولید و پرورش اسب در کشور دارد گفت: سوارکاران مطرحی برای این استان در میادین ملی و بین المللی افتخارآفرین بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سیدمحمد پولادگر» که به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان همراه با اعضای هیات دولت به استان همدان سفر کرده است، در بازدید از مجموعه سوارکاری اوسینای همدان اظهار داشت: همدان از مهدهای رشد و پیشرفت ورزش سوارکاری کشور است.

وی اضافه کرد: حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در صنعت اسب و سوارکاری در همدان بسیار شایسته است و این استان در این رشته استعدادهای درخشانی دارد و باید مورد حمایت قرار گیرد.

استقبال از حضور سرمایه‌گذاران صنعت سوارکاری

پولادگر در این بازدید بر ضرورت توسعه و رونق صنعت سوارکاری و پرورش اسب در کشور تاکید کرد و گفت: از حضور سرمایه‌گذاران صنعت سوارکاری استقبال می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور خاطرنشان کرد: تولید و پرورش اسب یکی از صنعت‌های پردرآمد جهان به شمار می‌رود.

معاون وزیر ورزش: همدان ظرفیت بالقوه در صنعت تولید اسب دارد

در این بازدید دهقانی طالبی مشاور معاون وزیر، دهقانی معاون دفتر بازرسی وزرارت و حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز حضور داشتند.

سیدوحید برقعی از فعالان و بانیان اصلی توسعه ورزش سوارکاری استان همدان نیز در این بازدید آخرین وضعیت آماده‌سازی مجموعه سوارکاری اوسینا را توضیح داد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

خبرها و گزارش‌های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha