۶ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۰۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84836734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بررسی ۱۲۸ درخواست در میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش وجوانان همدان گفت: ۱۲۸ درخواست مراجعه کنندگان در ستاد میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان کشور در همدان مورد بررسی قرار گرفت.

«علی حقیقی» روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این درخواست‌های مردمی همزمان با سفر هیات دولت به استان همدان، با حضور سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: میز ستاد ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان همزمان با سفر رئیس جمهور به استان همدان در پنجم و ششم مردادماه با حضور معاون وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و شکایت وزارت ورزش و جوانان در محل اداره کل دایر و مشکلات بخش‌های مختلف مردمی و حقوقی رسیدگی و برطرف شد.

بررسی ۱۲۸ درخواست در میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش در همدان

حقیقی دیدار چهره به چهره مراجعه کنندگان با معاون وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و شکایت وزارت ورزش و جوانان را مطلوب دانست و گفت: درخواست‌ها بیشتر در حوزه مزایا و حقوق و انتقال کارکنان، اشتغال جوانان، تسهیلات ازدواج، ورزش قهرمانی، باشگاهها و حوزه سمن‌ها و جوانان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با قدردانی از حضورسیدمحمد پولادگر معاون ورزش وزیر و عباسعلی اکبری مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان در سفر استانی هیات دولت به استان همدان، خاطرنشان کرد: سفر معاون وزیر برای استان همدان به خصوص در حل مشکلات مراجعه کنندگان بسیار موثر و پربار بود.

همچنین معاون وزیر ورزش و جوانان کشور امروز از بخش‌های مختلف اداره ورزش و جوانان استان همدان بازدید و با کارکنان به گفت وگو پرداخت.

بررسی ۱۲۸ درخواست در میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش در همدان

آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر کرده است.

خبرها و گزارش‌های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha