سنندج - ایرنا - مدیرعامل سرای سالمندان مهر سقز گفت: ۴۸ سالمند همراه با کارکنان سرای سالمندان این شهرستان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

علیرضا سیاه‌بانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه هیچ کدام از سالمندان عوارض آنچنانی نداشتند و واکسیناسیون این عزیزان به خوبی پیش رفت.

وی از مسوولان خواست، امورات اداری را برای سالمندان تسهیل ببخشند و خدمات رسانی در ادارات و ارگان های مختلف را برای سالمندان در اولویت کاری خود قرار دهند.

مدیرعامل سرای مهر سالمندان سقز با اشاره به اینکه از مسوولان، خیرین و مردم انتظار حمایت داریم، یادآور شد: امید است بتوانیم علاوه بر کمک به سرای سالمندان مهر سقز به مراکز معلولین، کودکان بی سرپرست و افراد نیازمند توجه داشته باشیم.

وی یادآور شد: سرای سالمندان مهر سقز از لحاظ رفاهی و امکانات برای سالمندان در شرایط بسیار خوبی است و سالمندان در اینجا احساس تنهایی و بی توجهی نمی‌کنند

سیاه بانی در بخشی از سخنان اضافه کرد: افرادی که سن آنها بیشتر از ۶۰ سال و بدون سرپناه و بستگان و مجهول الهویه باشند در سرای سالمندان پذیرش می‌شوند و به آنها بدون شهریه و به صورت رایگان خدمات ارائه می‌شود.

سرای سالمندان مهر سقز در مساحت پنج هزار و ۹۰۰ متری در سال ۱۳۹۰ از محل کمک‌های مردمی و خیرین سقزی و با همکاری ارگان‌های دولتی ساخته شد و از شهرهای بانه، مریوان، بیجار، قروه، سنندج و سقز سالمند پذیرش می‌کند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.