۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۲۴
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84532649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سالمندان سقز دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۲۴
کد خبر: 84532649
سالمندان سقز دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

سنندج - ایرنا - مدیرعامل سرای سالمندان مهر سقز گفت: ۴۸ سالمند همراه با کارکنان سرای سالمندان این شهرستان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

علیرضا سیاه‌بانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه هیچ کدام از سالمندان عوارض آنچنانی نداشتند و واکسیناسیون این عزیزان به خوبی پیش رفت.

وی از مسوولان خواست، امورات اداری را برای سالمندان تسهیل ببخشند و خدمات رسانی در ادارات و ارگان های مختلف را برای سالمندان در اولویت کاری خود قرار دهند.

مدیرعامل سرای مهر سالمندان سقز با اشاره به اینکه از مسوولان، خیرین و مردم انتظار حمایت داریم، یادآور شد: امید است بتوانیم علاوه بر کمک به سرای سالمندان مهر سقز به مراکز معلولین، کودکان بی سرپرست و افراد نیازمند توجه داشته باشیم.

وی یادآور شد: سرای سالمندان مهر سقز از لحاظ رفاهی و امکانات برای سالمندان در شرایط بسیار خوبی است و سالمندان در اینجا احساس تنهایی و بی توجهی نمی‌کنند

سیاه بانی در بخشی از سخنان اضافه کرد: افرادی که سن آنها بیشتر از ۶۰ سال و بدون سرپناه و بستگان و مجهول الهویه باشند در سرای سالمندان پذیرش می‌شوند و به آنها بدون شهریه و به صورت رایگان خدمات ارائه می‌شود.

سرای سالمندان مهر سقز در مساحت پنج هزار و ۹۰۰ متری در سال ۱۳۹۰ از محل کمک‌های مردمی و خیرین سقزی و با همکاری ارگان‌های دولتی ساخته شد و از شهرهای بانه، مریوان، بیجار، قروه، سنندج و سقز سالمند پذیرش می‌کند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha