۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۱۳
کد خبر: 83105881
T T
۰ نفر
وزير اطلاعات: دشمن از تقابل ايران اسلامي با استكبار جهاني عصباني است

مهاباد- ايرنا- وزير اطلاعات با بيان اينكه دشمن از تقابل جمهوري اسلامي با استكبار جهاني عصباني است، گفت: دشمنان به همين دليل تلاش مي كنند اين تقابل را به تقابل شيعه و سني و قوميت ها تبديل كند، ولي وحدت و همدلي مردم و مسوولان تاكنون اين دسيسه آنها را با شكست مواجه كرده است.

حجت الاسلام سيدمحمود علوي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: دستگاه هاي تاثيرگذار در امر امنيت كشور از جمله وزارت اطلاعات، سپاه، ارتش، نيروي انتظامي، بسيج و ساير نهادها با هم افزايي و همگرايي كه بين آنها وجود دارد، در ايجاد و تثبيت اين امنيت نقش دارند.
وي با بيان اينكه همه دنيا به امنيت پايدار ايزان اذعان دارد، اظهار داشت: امنيت كاملي كه ايران از آن برخودار است، در سايه باهم بودن مردم و مسوولان و شخص رهبر معظم انقلاب به عنوان ركن مهم وحدت و امنيت جامعه حاصل شده است.
حجت الاسلام علوي ادامه داد: سالانه صدها تيم تروريستي كشف و منهدم مي شود و امسال نيز تاكنون بيش از 300 تلاش تروريستي كشف و بي اثر شده است.
وي با اشاره به تلاش هاي مختلف دشمنان براي ناامن جلوه دادن كشورمان اضافه كرد: از دشمنان و بدخواهان نظام به جز اين گونه تلاش ها انتظار ديگري نمي رود و براين اساس در امنيت كشور با كسي تعارف نداريم.
وزير اطلاعات بيان كرد: دولت تامين امنيت براي فعاليت هاي روزانه مردم در همه زمينه هاي ورزشي، اقتصادي، علمي و هنري را وظيفه خود مي داند و همواره براي تحقق آن به بهترين شكل ممكن مي كوشد.
وي افزود: امنيت بي بديلي كه در سطح كشور حكمفرماست، در نوع خود در جهان مثال زدني و ستودني است.
وزير اطلاعات، همدلي و وحدت را تنها راه حفظ امنيت كشور برشمرد و تاكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران متعلق به مردم و افتخار دولت مردان نيز خدمت به مردم است.
وزير اطلاعات در سفر يكروزه رييس جمهوري به آذربايجان غربي به عنوان نماينده دولت با سفر به مهاباد با اقشار مختلف مردم اين شهرستان در تالار وحدت ديدار كرد.
حجت الاسلام حسن روحاني امروز دوشنبه ميهمان مردم آذربايجان غربي است.
9903/6185/518

سرخط اخبار استان‌ها