۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸
کد خبر: 83008000
T T
۰ نفر
ناكارآمدي مسوولان باشگاهي علت اصلي انحلال شهرداري اروميه است

اروميه- ايرنا- رييس هيات واليبال آذربايجان غربي با اشاره به اينكه ناكارآمدي مسوولان باشگاهي علت اصلي انحلال شهرداري اروميه است، گفت: انحلال اين باشگاه نمي تواند واليبال اروميه را از حضور در ليگ برتر محروم كند و با حمايت استاندار و مديران استاني، تيمي را راهي اين رقابت ها مي كنيم.

كريم فروزان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مصوبه انحلال باشگاه شهرداري اروميه در آستانه آغاز تمرينات تيم و با فاصله يك ماه مانده به آغاز ليگ برتر، خبر ناگواري بود كه زمينه ناخرسندي هواداران را فراهم كرد.
وي بيان كرد: اگر قرار بود شوراي شهر چنين تصميمي بگيرد بايد از ابتداي سال جاري با اعلام قاطع، انحلال باشگاه را به هيات واليبال و اداره كل ورزش و جوانان اعلام مي كرد تا زمان كافي براي پيدا كردن اسپانسر داشته باشيم.
وي اضافه كرد: باشگاه شهرداري اروميه در هفت سال فعاليت خود، شخصيت قهرماني به خود نگرفته و به دليل خود محوري و تعامل نداشتن با هيات واليبال و كارشناسان و متخصصان واليبال همواره با مشكلات فراواني مواجه بوده است.
رييس هيات واليبال آذربايجان غربي با بيان اينكه باشگاه شهرداري اروميه در طول هفت سال فعاليت خود در حوزه استعداديابي فعاليتي نداشته است، ادامه داد: تيم هايي نظير سايپا يا پيكان الگوهاي مناسبي براي باشگاه كشور است كه علاوه بر تيم داري در بحث بازيكن سازي نيز فعاليت دارند.
وي افزود: اين در حالي است كه باشگاه شهرداري اروميه از يك ساختار ضعيف برخوردار بوده و افراد غير واليبالي در آن فعاليت دارند.
فروزان ادامه داد: بر اساس ابلاغ فدراسيون واليبال، باشگاه شهرداري اروميه فقط تا پايان مرداد ماه فرصت تعيين تكليف براي حضور در مسابقات و تسويه بدهي فصل گذشته را دارد.
به گزارش ايرنا، 2 هفته گذشته پنج تن از اعضاي شوراي شهر اروميه با امضاي نامه اي خطاب به رييس شوراي شهر به دليل مشكلات اقتصادي كه گريبانگير مديريت شهري است، تعطيلي فعاليت هاي باشگاه شهرداري و انحلال اين باشگاه را خواستار شدند.
بر اساس اين گزارش در آن جلسه شوراي اسلامي شهر اروميه محتواي نامه اي كه در آن به تاكيدات مقام معظم رهبري در خصوص توسعه و توجه به ورزش همگاني به عنوان وظيفه ذاتي شهرداري اشاره شده بود، قرائت شد و پنج تن از اعضاي جلسه آن را امضا كردند و سه نفر با آن به مخالفت برخاستند.
پروسه اين پيشنهاد پيگيري و پس از برگزاري جلسه اعضاي شوراي شهر با شهردار اروميه در نهايت با راي هفت نفر باشگاه شهرداري اروميه منحل شد.
انحلال باشگاه شهرداري اروميه در حالي انجام شده است كه امسال 2 تيم از شهر اروميه در ليگ برتر واليبال كشور حضور خواهد داشت.
طي چند هفته گذشته بهروز عطايي و جاويد محسني نيا به عنوان مربيان تيم هاي حاضر در ليگ برتر واليبال انتخاب شدند و قرارداد بسياري از بازيكنان حاضر در اين تيم ها نيز بسته شده است.
باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه از سال 1390 فعاليت خود را با تيم داري در رشته هاي واليبال، تكواندو، اسكيت، تيراندازي، فوتبال بانوان و هندبال آغاز كرده است.
7156/2093

سرخط اخبار استان‌ها