برای پرورش استعدادهای ورزش تكواندو در خراسان جنوبی نیاز به برنامه ریزی است

بیرجند - ایرنا - مدیركل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تاكید كرد كه استعداد یابی در حوزه ورزش های رزمی مثل تكواندو نسبت به گذشته فراگیر و عملی تر شود و استعدادهای شناسایی شده نیز با برنامه ریزی منظم پرورش یابد.

محمد اسماعیل افضل پور، عصر دوشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات تكواندو خراسان جنوبی، افزود: با برنامه میان مدت و دراز مدت چشم اندازی در رشته تكواندو ترسیم شود تا مقام های خوب در این رشته به دست آید.
وی اظهار كرد: رئیس هیات تكواندو استان اهداف كمی و كیفی برای خود ترسیم كند و برای كسب عنوان و مدال های قهرمانی در پایان سال 1396 برنامه ریزی داشته باشد.
وی ادامه داد: اگر سال گذشته مقام های به دست آمده در این رشته دو، سه مدال بود ، با برنامه ریزی و تلاش بیشتر تعداد این مدال ها افزایش یابد.
وی یادآور شد: همچنین توجه به اهداف كیفی مهم است، در رشته هایی كه قبلا موفقیت داشتیم و مدال آور بود، تلاش شود رتبه موفقیت ها در سال جاری ارتقا یابد.
وی تصریح كرد: در سال 1395،بیش از 80 میلیون ریال از طرف فدراسیون تكواندو به هیات تكواندو استان كمك شد و 70 میلیون ریال هم كمك اداره كل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به این هیات بود.
وی تاكید كرد: رئیس هیات تكواندو استان هرچه سریعتر تشكیلات سازمانی هیات را تشكیل دهد و اگر ضرورتی برای تغییر می بینند انجام دهد، برنامه ها را مشورتی و با استفاده از خرد جمعی تدوین و اجرا كند.
مدیركل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در ادامه بیان كرد: ورزش رزمی تكواندو از رشته هایی است كه در این استان سابقه درخشانی دارد.
افضل پور اظهار كرد: در دوره ای ورزشكاران در این رشته رزمی موفقیت های خوبی به دست آوردند و امروز هم امیدواریم تكواندو به جایگاه واقعی خود برسد و از گذشته هم بهتر شود.
وی یادآور شد: جوانان و نوجوانان استان علاقه زیادی به رشته های رزمی مثل تكواندو دارند و باید از این ظرفیت به خوبی بهره برداری شود.
در مجمع انتخاب رییس هیات تكواندو خراسان جنوبی، علیرضا محمودی با كسب 16 رای از مجموع 17 رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تكواندو استان انتخاب شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
كانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7559* 2047* خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده- عباسقلی اشكورجیری*

سرخط اخبار استان‌ها