۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۹:۱۲
کد خبر: 82977781
T T
۰ نفر
ورزشگاه 15 هزار نفري اروميه تا پايان سال تكميل مي شود

اروميه- ايرنا- وزير ورزش و جوانان در ديدار با استاندار آذربايجان غربي در تهران به اختصاص بودجه 150 ميليارد ريالي و سرعت بخشيدن به عمليات اجرايي طرح ورزشگاه 15 هزار نفري شهيد باكري اروميه اشاره كرد و گفت: اين طرح تا پايان سال به بهره برداري مي رسد.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي، محمدمهدي شهرياري استاندار و عبدالله چمن گلي مديركل ورزش و جوانان با حضور در وزارت ورزش و جوانان در خصوص آخرين وضعيت ورزش، حوزه جوانان استان و رفع كمبودها و نواقص طرح هاي 15 هزار نفري شهيد باكري اروميه و پنج هزار نفري شهرستان هاي خوي، مهاباد و مياندوآب گفت و گو كردند.
محمد مهدي شهرياري، استاندار آذربايجان غربي نيز در اين ديدار گفت: تكميل و افتتاح ورزشگاه شهيد باكري اروميه كه يكي از مهمترين مطالبه هاي جوانان استان است، در اولويت ورزش استان قرار دارد.
در اين جلسه مشترك كه قريب به يك ساعت به طول انجاميد، مقرر شد در كنار مساعدت 50 ميليارد ريالي استانداري استان، وزارت ورزش و جوانان نيز براي تسريع در عمليات اجرايي اين ورزشگاه 150 ميليارد ريال اعتبار به اين امر تخصيص دهد.
همچنين در اين جلسه با نظر وزير ورزش و جوانان مقرر شد حسن كريمي، مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي طي هفته جاري يا هفته آينده براي بازديد از آخرين شرايط ورزشگاه 15 شهيد باكري اروميه و ساير پروژه هاي زير نظر اين شركت به آذربايجان غربي سفر كند.
استاندار آذربايجان غربي در خاتمه حمايت از برنامه ها و طرح هاي سازمان هاي مردم نهاد جوانان، توسعه منابع انساني حوزه جوانان و حمايت از هيات هاي ورزشي را از ديگر اولويت هاي استان دانست و گفت: ما آمادگي كامل براي ميزباني مسابقات مهم و معتبر جهاني، بين المللي و آسيايي و نيز اردوهاي تيم هاي ملي را داريم.
عبدالله چمن گلي، مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي نيز در اين جلسه به تشريح وضعيت كنوني حوزه هاي ورزش و جوانان آذربايجان غربي و اهم مشكلات و نيازهاي موجود پرداخت.
محمدرضا داورزني، معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزير ورزش و جوانان و حسن كريمي، مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي كشور نيز حضور داشتند و به بيان نظرات خود پرداختند.
عمليات ساخت ورزشگاه 15 هزار نفري شهيد باكري از سال 1383 در زميني به مساحت 19 هزار متر مربع آغاز شده است و قرار بود با استفاده از اعتبارات طرح هاي مهر ماندگار دولت مورد بهره برداري قرار گيرد.
7156/3072

سرخط اخبار استان‌ها