۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85476972
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست در غزه

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۴
کد خبر: 85476972
کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست در غزه

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) از کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان خود در غزه، طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فلسطینی «سما»، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نظامی صهیونیست در نوار غزه مجروح شده اند.

براساس یک گزارش دیگر رسانه های رژیم اشغالگر، پنج نظامی صهیونیست نیز در غزه مورد حمله نیروهای مقاومت فلسطین قرار گرفته و تعدادی از آنها کشته و تعداد دیگری زخمی شده‌اند.

رسانه های صهیونیستی از انتقال نظامیان زخمی به بیمارستان «بیلینسون» در تل آویو از طریق ۲ بالگرد خبر دادند.

براساس این گزارش، هفت نظامی ارتش اشغالگر نیز در مرز لبنان زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، تلفات رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه بیش از هر جنگ دیگری بوده است و تاکنون بیش از ۶۰۰ نظامی صهیونیست توسط نیروهای مقاومت به هلاکت رسیده اند.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha