۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۱۱
کد خبر: 82828937
T T
۰ نفر
قدرداني مسئولان مازندران از حضور مردم استان در راهپيمائي 22 بهمن

ساري - ايرنا - استاندار مازندران و نماينده ولي فقيه در اين استان با انتشار پيام مشترك و شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مازندران هم با صدور اطلاعيه اي از حضور پرشور مردم اين استان در راهپيمائي 22 بهمن قدرداني كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در پيام مشترك محمد اسلامي و آيت الله نورالله طبرسي آمده است : سلام و درود بر شما مردم هوشمند و فهيم مازندران كه بار ديگر عزم و اراده راسخ خود را براي دفاع از نظام جمهوري اسلامي ايران و پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري متجلي ساختيد .
' درود بر شما مردم علوي مازندران كه با حضور در عيد انقلاب و سي‌ونهمين جشن انقلاب بار ديگر ثابت كرديد كه در دفاع از استقلال،‌ آزادي و جمهوري اسلامي محكم و استوار ايستاده ايد وآماده فداكاري و مجاهدت هستيد .
سلام خداوند بر شما كه با شعار استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي تمام معادلات و تحليل هاي معاندان و دشمنان قسم خورده نظام را به هم ريخته و همه جهانيان را به شگفت، بهت و حيرتي عظيم فرو برديد.
سلام و صلوات الهي بر اين همه شور و شعور سياسي‌ كه بار ديگر عزت ، اقتدار ، شوكت ، بالندگي و سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي را به نمايش گذاشت. '
مسئولان ارشد مازندران در اين پيام تاكيد كردند : مردم عزيز مازندران كه همواره پشتيباني خود از نظام مقدس جمهوري اسلامي را در صحنه هاي مختلف به نمايش گذاشته،در 22بهمن ماه امسال نيز برگ زريني بر افتخارات نظام افزود و با تجلي شكوه وحدت و همدلي با آرمان هاي امام راحل،رهبر فرزانه انقلاب و شهداي انقلاب اسلامي تجديد پيمان نمود .
آنان تصريح كردند : اينجانبان بر خود فرض دانسته تا مراتب تقدير و تشكر خود را از حضور پرشكوه ، اميد آفرين و اميد بخش و حماسه تماشايي مردم شريف مازندران ، به‌ويژه جوانان شايسته ، غيور، متدين، و بيدار سرزمين‌ علم و هنر و فرهنگ و ايمان ابراز داشته و سلامتي و سعادت بيش از پيش همه شما مناديان و حافظان ارزشهاي الهي انقلاب اسلامي را از خداوند منان مسئلت مي‌نماييم.
رجاء واثق داريم اين انقلاب الهي و آسماني با اقتدار و افتخار ، زمينه ساز و مقدمه حكومت جهاني حضرت قائم(عج ) خواهد بود.
شوراي تبليغات اسلامي مازندران هم با انتشار اطلاعيه اي نوشت : مردم ولايتمدار مازندران با حضور گسترده و تماشايي در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ، بار ديگر با آرمانهاي والاي امام خميني (ره) بيعت و اطاعت خود را از منويات حكيمانه ولي امر مسلمين جهان آيت الله خامنه اي (مدظله العالي ) اعلام كردند .
در بخش ديگري از اين اطلاعيه عنوان شد : اين عزم و اراده خلل ناپذير مردم قدرشناس و ولايتمدار مازندران در حمايت از آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي ستودني است .
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مازندران در اين اطلاعيه ، قدرداني از حضو رپرشكوه و حماسي علما ، مسئولان دستگاه هاي اجرايي ، خانواده هاي شهدا ، جانبازان ، بسيجيان ايثارگران و اقشار هميشه در صحنه استان در راهپيمايي با شكوه 22 بهمن را بر خود واجب دانست .
خبرنگار : فاطمه قنبري قاديكلايي ** انتشاردهنده : حسن فلاحتي
2096/1654

سرخط اخبار استان‌ها