اعلام آمادگی میزبانی مازندران برای سفر بیش از ۱۰۰هزار زائر اربعین حسینی

ساری- ایرنا- استاندار مازندران تبلیغات برای افزایش سفر زائر به اربعین حسینی را وظیفه همه مردم دانست و گفت:‌ برای سهولت سفر زائران اربعین؛ تدارکات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی و متولیان، هیات‌های عزاداری و خیرین در قالب ۳۶ موکب در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،‌یوسف نوری روز یکشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی مازندران با تاکید بر این که تلاش و جدیت در ارایه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی باید بیش از این شود ، افزود :جمعیت میلیونی در اجتماع حسینی نعمتی برای جوامع اسلامی است.

وی با بیان این که تبلیغ برای سفر زائر به اربعین حسینی لازم است ،چراکه با مشارکت مردم هیچ گونه کمبودی در این سفر مردمی وجود ندارد ،ادامه داد:‌ زائران اربعین حسینی اصلا به فکر کمبودها نیستند ، چراکه این سفر دلی است.

وی در عین حال با تاکید بر این که خدمات عمومی به زائران باید فراهم شود ،تصریح کرد: برای سیدالشهدا هر چه خدمت ارایه شود ،باز هم کم است.

استاندار مازندران با اظهار این که امروز اجتماع اربعین حسینی یک ائتلاف دینی و اسلامی شده است ،بیان داشت :طبق دستور رهبر معظم انقلاب ،دولت سیزدهم به مراتب در ارایه خدمات به زائران جدیت بیشتری دارد.

نوری گفت:‌ پرچم حضرت سیدالشهدا در مناطق مختلف مازندران با هدف جلب و ایجاد انگیزه بیشتر مردم به سفر اربعین چرخانده شود.

اعلام آمادگی میزبانی مازندران برای سفر بیش از ۱۰۰هزار زائر اربعین حسینی

استاندار مازندران با بیان این که طرح ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران باید هر چه زودتر به اتمام برسد، گفت: به نظر می رسد با تلاش بیشتر بخشی از این طرح تا سه ماهه آینده آماده ارایه خدمت به زائران شود.

نوری گفت: طبق اعلام بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران بعنوان مجری طرح در حال حاضر سقف سوم این طرح در حال انجام است.

اعزام سه هزار و ۵۰۰ خادم اربعین حسینی مازندران به عراق

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان این که خدمت به زائران اربعین حسینی دلی است و برگزاری جلسات ستاد اربعین در دستگاه های اجرایی فرصت مضاعف برای ارایه خدمات مسوولان است، گفت :‌ امسال کیفیت ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی مازندران به بالا ترین شکل خواهد رسید.

قاسم عزیز زاده گرجی با بیان این که همه هدف اجتماع اربعین حسینی سفری آسان و همراه با آرامش برای زائران است، گفت:مازندران در اربعین حسینی همواره رتبه نخست کشور را دارد و مشارکت مردم در این زمینه بسیار مهم و جدی است.

اعلام آمادگی میزبانی مازندران برای سفر بیش از ۱۰۰هزار زائر اربعین حسینی

آمادگی ۳۰۰ دستگاه کامیون برای حمل رایگان تجهیزات موکب اربعین حسینی مازندران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: با همکاری اتحادیه و صنوف، ۳۰۰ دستگاه کامیون رایگان برای حمل تجهیزات و وسایل ۳۶ موکب اربعینی حسینی استان تدارک دیده شده است.

حسن جهانیان با بیان این که زائران اربعین حسینی مازندران چگونگی انجام سفر به صورت هوایی ، زمینی و ریلی خود را زودتر اعلام کنند، گفت: طبق بررسی های صورت گرفته روزانه ۷۰ دستگاه اتوبوس برای سفر زائران اربعین مازندران نیاز است که برای برگشت تا ۲۰۰ دستگاه اتوبوس باید فراهم شود .

وی کمبود اتوبوس در مازندران را از مهمترین دغدغه ها اعزام زائر به سفر اربعین حسینی در مازندران دانست و گفت:‌ سال گذشته این مشکل با همکاری استان های گلستان و ایلام حل و فصل شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha