۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۰۰
کد خبر: 82669884
T T
۰ نفر
ضعف بدني ام مانع از كسب مدال طلا در مسابقات آسيايي شد

ساري – ايرنا – مسعود حسن زاده جوجيستوكار قائمشهري كه در بازي هاي آسيايي 2017 تركمنستان مدال نقره را كسب كرد گفت كه ضعف بدني ام مانع از كسب مدال طلا در مسابقات آسيايي شده است .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، پنجمين دوره از بازي هاي آسيايي 2017 با حضور كشورهاي مختلف در 21 رشته ورزشي از 26 شهريورماه تا پنجم مهرماه به ميزباني شهر عشق آباد پايتخت تركمنستان در حال برگزاري است .
گفتني است، تيم ايران با 214ورزشكار در 20 رشته ورزشي در پنجمين دوره بازيهاي آسيايي تركمنستان شركت دارد كه از اين تعداد 29 ورزشكار مازندراني هستند.
اولين مدال مازندراني ها توسط مسعود حسن زاده به دست آمد.
وي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ، افزود : مسابقات با وجود ورزشكاراني كه اكثرا از مدعيان قهرماني بوده اند در سطح بالايي برگزار شد .
وي به رقباي خود در مسابقات اشاره كرد و گفت : حريف اولم نماينده ايي از تايلند كه نائب قهرمان آسيا است را با نتيجه 2 بر صفر شكست داده ام .
اين جوجيستوكار قائمشهري ادامه داد: حريف دوم نماينده ايي از كشور تركمنستان بوده است كه وي را با برتري و با نتيجه 9 بر 2 شكست دادم .
حسن زاده با بيان اينكه همچنين حريف سوم نماينده ايي از لبنان را نتيجه 4 بر صفر مغلوب كرده ام ، گفت كه در اين راستا به فينال مسابقات راه پيدا كرده ام اما در فينال با نماينده ايي از ايران به دليل ضعف بدني و با يك اخطار بازي را به وي واگذار كرده و مدال نقره را از آن خود كرده ام .
مسعود حسن زاده در فينال مسابقات مقابل دوست خود مسعود جليلوند قرار گرفت به خاطر يك اخطار بازي را به وي واگذار كرد .
مسعود حسن زاده امروز آخرين بازي خود را انجام داده است و تا 2 روز آينده به ايران باز مي گردد.
خبرنگار : مونا معيني كوچكسرائي **انتشا ردهنده: محسن حسن نيا
7334/1899

سرخط اخبار استان‌ها