۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۵۶
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85476127
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار: رتبه نخست قزوین در دانش بنیان نتیجه راهبردهای موفق است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: رتبه نخست استان در اقتصاد دانش بنیان نتیجه راهبردهای موفق علم و فناوری در نگاه مدیریت ارشد است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی عصر سه‌شنبه در جریان بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور از دستاوردهای پارک علم و فناوری قزوین در گفت‌ و گو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس ارزیابی وزارت کشور استان قزوین رتبه نخست را در بین تمامی استان‌های فعال در توسعه اقتصاد دانش بنیان کسب کرده و این اتفاق مهم و خوشایندی برای ما محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی استان قزوین این است که افتتاح طرح‌های دانش بنیان شتاب بیشتری بگیرد و احتمالا تفاهم نامه‌ای بین این استان و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور نیز منعقد شود.

اعلایی بیان کرد: حمایت مجموعه مدیریتی استان از شرکت‌های داشن بنیان و فراهم کردن بستر مناسب رشد منجر به کسب رتبه نخست قزوین در کشور شد و امیدواریم بتوانیم این رتبه را حفظ کرده و آن را ارتقا بخشیم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تمام اختیارات و امکانات استان قزوین در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار می‌گیرد و از هرگونه حمایت‌ برای رشد و توسعه علمی استان نیز دریغ نخواهیم کرد.

براساس این گزارش، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و همچنین محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین از دستاوردهای ۳۲ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناروی قزوین بازدید کردند.

بازدید از شرکت درنیکا الکترونیک کاسپین، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، افتتاح طرح علمی در پارک علم و فناوری، بازدید از شرکت شایگان داده و طرح پردیس فناوری آبیک از جمله برنامه های معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سفر یک روزه خود به قزوین است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha