۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۱۴
کد خبر: 83004075
T T
۰ نفر

يك هزار نفر در جشنواره آب بازي بيجار شركت كردند

۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۱۴
کد خبر: 83004075
يك هزار نفر در جشنواره آب بازي بيجار شركت كردند

سنندج - ايرنا - رئيس اداره ورزش و جوانان بيجار از برگزاري دومين جشنواره آب بازي با مشاركت هيات اسكيت در محل شهر بازي بيجار با حضور يك هزار نفر از علاقه مندان خبر داد.

افشين فرخيان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: جشنواره آب بازي در راستاي ايجاد لحظاتي شاد براي نوجوانان، جوانان و خانواده ها براي دومين بار در 2 ماه اخير برگزار شده است.
وي افزود: با توجه به استقبال مناسب خانواده ها و نوجوانان در اولين جشنواره و كمبود فضاي اجراي برنامه و آب غير شرب، دومين جشنواره با رفع نواقص قبل، همكاري شهرداري و هيات اسكيت برگزار شد.
فرخيان با اشاره به شركت يك هزار نفر از نوجوانان در اين جشنواره تاكيد كرد: آب مورد استفاده در اين جشنواره از آب غير شرب تامين شده است.
رئيس اداره ورزش و جوانان يادآور شد: برگزاري چنين جشنواره هايي، فرصتي مغتنم و بستري مناسب براي ارائه خوراك فرهنگي به كودكان و نوجوانان به شمار مي رود.
وي با اشاره به اينكه برنامه ريزي غني و قوي در زمينه كودكان و نوجوانان به شكل تخصصي در اين حوزه مي توان نتايج ارزشمندي را از آن انتظار داشت، گفت: از طريق اين جشنواره ها مي توان فرهنگ شهروندي، درست مصرف كردن و مصرف صحيح انرژي را در بين كودكان نهادينه ساخت.
فرخيان با بيان اينكه ايجاد نشاط و سر زندگي از نيازهاي اساسي شهروندان است، اضافه كرد: كودكان به بازي ها و اسباب بازي هاي مناسب در اين دوره از سن خود نياز دارند تا بتوانند رفتار متعادلي در جامعه از خود بروز دهند و در آينده انسان هاي موفق، سرزنده و با نشاطي باشند.
همايش پياده رويي خانوادگي برنامه بعدي ورزش و جوانان بيجار است كه در روز هشتم شهريور همزمان با آخرين روز از هفته دولت برگزار خواهد شد.
شهرستان بيجار در 140 كيلومتري شرق استان كردستان حدود 89 هزار نفر سكونت دارند.
7350/9102

سرخط اخبار استان‌ها