۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۰۱
کد خبر: 83200238
T T
۰ نفر
خانواده ركن ركين تحول در اجتماع است

كرمان - ايرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان كرمان با بيان اينكه ركن ركين تحول و تعالي در هر اجتماع خانواده است گفت: اگر خانواده اصلاح شد، جامعه نيز اصلاح مي شود.

به گزارش ايرنا، سردار غلامعلي ابوحمزه روز چهارشنبه در همايش تبيني بهتر زيستن اجتماعي در نظام جمهوري اسلامي ايران با تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه (س) و گراميداشت ايام الله دهه فجر با اشاره به بهتر زيستن اجتماعي در نظام جمهوري اسلامي افزود: اگر بخواهيم به يك تربيت قابل قبول انساني و اسلامي برسيم بايد تلاش كنيم رشد و بالندگي را در خانواده ايجاد كنيم.
وي با اشاره به فرموده نبي مكرم اسلام مبني بر اينكه اگر عبادت 10 جز است 9 جز آن روزي حلال است تصريح كرد: اين مهم در تربيت افراد خانواده تاثير بسزايي دارد.
فرمانده سپاه ثارالله استان كرمان، نطفه، لقمه، والدين، محيط خانواده، معلم و رسانه را هفت محور اثرگذار در شخصيت افراد دانست و گفت: جسم مقدمه اي براي روح است.
سردار ابوحمزه با اشاره به فرموده مقام معظم انقلاب اسلامي مبني بر اينكه هر كسي در هر نقطه اي از اين كشور عمل مثبتي انجام دهد به كل جامعه اثر مي گذارد بيان داشت: محيط در شخصيت سازي افراد بسيار تاثيرگذار است.
وي با اشاره به اينكه تربيت و تهذيب از جمله عواملي هستند كه يك انسان را در همه ابعاد اثرگذار مي كند افزود: افراد براي رشد و بالندگي خود بايد برنامه ريزي داشته باشند.
فرمانده سپاه ثارالله استان كرمان با بيان اينكه اگر انسان بخواهد رشد و بالندگي داشته باشد؛ بايد به فكر تعليم و تهذيب باشد بيان داشت: در سه جاي قرآن تهذيب مقدم بر تعليم است.
به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي همايش تبيني بهتر زيستن اجتماعي در نظام جمهوري اسلامي ايران امروز (چهارشنبه) در بهزيستي استان كرمان برگزار شد و از فعالان و خيرين اجتماعي استان تجليل به عمل آمد.
3029/9895

سرخط اخبار استان‌ها