۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۰۴
کد خبر: 83245630
T T
۰ نفر
برترين هاي مسابقات ورزشي سپاه كهگيلويه و بويراحمد معرفي شدند

گچساران - ايرنا -مسابقات ورزشي سپاه فتح استان كهگيلويه و بويراحمد براي دومين بار پياپي به ميزباني حوزه مقاومت بسيج نفت و گاز با معرفي تيم هاي برتر در گچساران پايان يافت.

به گزارش ايرنا، اين مسابقات كه در 2 رشته فوتسال و واليبال و با حضور بيش از 150 ورزشكار از شهرستان هاي مختلف استان كهگيلويه و بويراحمد از 22 اسفند در مجموعه هاي ورزشي جانبازان و پدخندق صنعت نفت گچساران آغاز شده بود، امروز شنبه به كار خود پايان داد.
فرمانده حوزه مقاومت بسيج نفت گچساران گفت: در رشته فوتسال، 9 تيم از نواحي مختلف سپاه استان در قالب 2 گروه با هم رقابت كردند و در پايان تيم هاي حوزه مقاومت بسيج نفت گچساران و سپاه ناحيه لنده به ديدار نهايي راه يافتند كه در بازي فينال تيم بسيج نفت گچساران با 6 گل حريف خود را مغلوب كرد و قهرمان شد.
فردوس ناصرزاده افزود: در رشته واليبال نيز 6 تيم حضور داشتند و در پايان تيم تيپ 48 فتح استان به مقام قهرماني دست يافت و تيم سپاه ناحيه بويراحمد نيز به نايب قهرماني بسنده كرد.
امسال بيش از 30 دوره مسابقات ورزشي در ناحيه مقاومت بسيج گچساران در رشته هاي فوتسال، واليبال، دارت، تيراندازي، دوميداني، كبدي، طناب كشي، ژيمناستيك، بوكس، رزمي و بومي- محلي برگزار شد.
آئين پاياني پاياني اين مسابقات با حضور فرمانده سپاه فتح و مسئولان سپاه و ورزش نفت گچساران برگزار شد.
8143/1662

سرخط اخبار استان‌ها