۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴
کد خبر: 82572459
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: ايران هرگونه تجاوز را قاطعانه پاسخ مي‌دهد

ياسوج- ايرنا- نماينده مردم شهرستان‌هاي بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي با تجليل از حمله موشكي سپاه پاسداران به مواضع گروهك داعش در سوريه، تأكيد كرد كه جمهوري اسلامي ايران هرگونه تجاوز و ناامني را قاطعانه پاسخ مي‌دهد.

غلام‌محمد زارعي روز چهارشنبه به ايرنا گفت: عمليات موشكي سپاه پاسداران به مواضع گروهك تروريستي داعش در سوريه پاسخي به گروه‌هاي تكفيري تروريستي و يك هشدار جدي به همه كساني است كه قصد دارند ‌امنيت جمهوري اسلامي را بر هم بزنند.
وي تأكيد كرد كه جمهوري اسلامي ايران هيچ‌گونه تجاوز و ناامني را بي‌پاسخ نمي‌گذارد بلكه پاسخي كوبنده‌تر خواهد داد.
وي با حمايت قاطع از اقدام انقلابي و نظامي سپاه در شليك موشك به مواضع تروريست‌ها در سوريه، گفت: تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران در عرصه‌هاي مختلف هميشه مايه مباهات كشور و يأس و نااميدي دشمنان نظام بوده است.
زارعي گفت: اگر چه حمله موشكي محدود سپاه پاسداران نشان از قدرت قوي بازدارنده ايران دارد اما به‌طور قطع تنها نمونه و بخشي از توان تهاجمي فرزندان انقلاب اسلامي است.
نماينده مردم شهرستان‌هاي بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پيام‌هاي پيدا و پنهان عمليات موشكي پاسداران انقلاب اسلامي، تصريح كرد: در درجه اول عمليات سپاه هشدار و تنبيهي براي گروهك‌هاي تروريستي و تكفيري بود كه به‌تازگي در مرقد حضرت امام (ره) و مجلس شوراي اسلامي اقدام به عمليات تروريستي كردند.
زارعي افزود: مهم‌ترين پيام اين عمليات كه با اصابت دقيق موشك‌ها به ساختماني كوچك در 650 كيلو‌متري خارج از مرزهاي كشور با موشك‌هاي توليد داخل صورت گرفت، اين بود كه دشمنان قسم خورده نظام جمهوري اسلامي و همه كشورهاي حامي گروه‌هاي تروريستي بدانند كه جمهوري اسلامي در برابر تهديدهاي دشمن دست بسته نخواهد بود و دفاع، ديگر به مرزهاي جغرافيايي كشور محدود نيست و هر جا كه تهديد باشد همان‌جا ميدان عمل نيروي‌هاي مسلح ما خواهد بود.
رئيس مجمع نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي با گراميداشت ياد و نام شهيد والامقام حسن تهراني‌مقدم «پدر موشكي ايران» و همه شهيدان مدافع حرم و حوادث تروريستي اخير، بيان كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به‌درستي ثابت كرد كه ريخته شدن هيچ خون پاكي را بدون انتقام نمي‌گذارد و براي صيانت از امنيت ملي كشور و حفاظت از جان مردم عزيز لحظه‌اي درنگ نخواهد كرد.
زارعي با تأكيد بر اينكه بدون شك مردم شريف ايران اسلامي نيز هميشه قدردان جانفشاني‌هاي فرزندانشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هستند، گفت: تلاش‌ها و حركت‌هاي سپاه پاسداران در عرصه‌هاي مختلف مايه مباهات كشور و مايه ياس دشمنان نظام است.
نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شامگاه يكشنبه(28خرداد) با هدف مجازات عاملان جنايت تروريستي اخير تهران، مقر فرماندهي و مراكز تجمع و پشتيباني تروريست‌هاي تكفيري داعش را در ديرالزور سوريه هدف حملات موشكي خود قرار داد.
در اين حمله موشكي كه از استان‌هاي كردستان و كرمانشاه انجام شد، پايگاه‌هاي فرماندهي، مراكز ساخت و توليد خودروهاي انتحاري و مراكز تجمع تروريست‌ها با شليك 6 موشك زمين به زمين ميانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد.
تروريست‌هاي تكفيري روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در دو حمله تروريستي جداگانه به ساختمان اداري مجلس شوراي اسلامي و حرم امام خميني (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بي‌گناه و روزه دار را به شهادت رسانده و 56 تن را نيز مجروح كرده بودند.
خبرنگار: مسعود عليزاده ** انتشار دهنده: سيد ولي موسوي نژاد
1662/6110

سرخط اخبار استان‌ها