درآمد زایی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

یاسوج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان از لحاظ مولد سازی جز استانهای آخر کشور است ،گفت: با افتتاح اولین طرح مولد سازی با درآمد سالانه چهار میلیارد ریال ،هلال احمر این استان به درآمد زایی رسید.

به گزارش ایرنا، کاظم فلاحی دوست بعد از ظهر روز شنبه در آیین بهره برداری از ۲ طرح درآمدزایی هلال احمر این استان اظهار داشت: این طرح ها( تجهیزات پزشکی) به مناسبت هفته هلال احمر به صورت ویدئو کنفراس با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و کولیوند مدیرعامل جمعیت هلال احمر به بهر برداری رسیدند.

درآمد زایی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد وارد برنامه مولد سازی شد

وی بیان کرد: با مولد سازی علاوه بر پویایی جمعیت هلال احمر این استان شاهد خدمات رسانی بهتری در حوزه های مختلف خواهیم بود.

فلاحی دوست تصریح کرد: در این ویدئو کنفراس خانه هلال شهر چیتاب به نمایندگی از ۱۱ باب خانه هلال در استان نیز افتتاح شد.

وی با اشاره به تامین و تجهیز درمانگاه و داروخانه جمعیت هلال احمر این استان اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده با حضور کولیوند مدیرعامل جمعیت هلال احمر این طرح (درمانگاه و داروخانه هلال احمر) طی هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اخذ مجوزهای لازم ۲ طرح مولد سازی در شعبه هلال احمر کهگیلویه و محوطه اداره کل در یاسوج گفت: این طرح ها شامل راه اندازی ۱۳ واحد تجاری در کنار شعبه هلال احمر دهدشت و راه اندازی بازارچه سنتی در محوطه اداره کل خواهد بود.

فلاحی افزود: در بازارچه سنتی که در یاسوج راه اندازی می شود یکصد واحد تجاری دایر خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: در مجموع ۱۶ تیم در پایگاه های ثابت و سیار،۹ تیم در مراکز کشیک اضطراری،یک مرکز کنترل هماهنگی، ۲۱ تیم پشتیبان به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران در کهگیلویه و بویراحمد هستند.

بیشتر بخوانید:

توسعه زیرساخت های خدمات رسانی هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد

فیلم | هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از افزایش خدمات رسانی تا درآمدزایی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha