حدود ۳۰۰ بسته لبخند مادری به زوج های کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

یاسوج - ایرنا- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت:حدود ۳۰۰ بسته لبخند مادری در راستای طرح جوانی جمعیت بین زوج های دارای بیش از سه فرزند، چندقلو و دانشجو در استان توزیع شد.

ابوذر صناعی نیا روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر یک از بسته های مذکور شامل لباس،مواد شوینده و همه ملزومات مورد نیاز نوزاد تا ۲ سالگی به ارزش ۷۰ میلیون ریال است.

وی بیان کرد: ۲۵۰ زوج کهگیلویه وبویراحمدی که از سال گذشته تاکنون صاحب سومین فرزند خود یا بیشتر شده اند هدیه لبخند مادری دریافت کرده اند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همچنین ۶ زوج ساکن استان که از سال گذشته تاکنون صاحب چند قلو شده اند به ازای هر کودک یک هدیه لبخند مادری به ارزش ۷۰ میلیون ریال، برای هر نوزاد یک کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی و پوشک مورد نیاز نوزادان به مدت ۶ ماه اهدا شد.

صناعی تصریح کرد:همچنین به ۴۰ زوج دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی که سال ۱۴۰۲ صاحب فرزند شدند یک بسته لبخند مادری اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: از سال ۱۴۰۱ تاکنون ۱۰۰ فقره تسهیلات ایران جوان شامل کارت هدیه،سپرده بلند و وام های قرض الحسنه به زوج های دارای سه فرزند یا بیشتر یا صاحب فرزندان چندقلو در استان اهدا شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد: شناسایی و معرفی یک هزار و ۱۵ زوج نابارور برای دریافت وام های قرض الحسنه،اهدای ۴۰ بسته پوشک پارچه ای به ۴۰ زوجی که یک سال گذشته تاکنون صاحب سومین فرزند خود یا بیشتر شده اند و توزیع رایگان ۱۱هزار و ۹۰۰ پوشک برای خانواده هایی که در سال ۱۴۰۲ صاحب فرزند شده اند از دیگر اقدام ها برای تشویق خانواده ها به فرزندآوری بوده است.

صناعی تاکید کرد: برگزاری پویش لبخند مادری به صورت استانی و شهرستانی برای تجلیل از خانواده هایی که دارای سه فرزند یا بیشتر هستند با اهدای ۱۸۰ بسته لبخند مادری و پوشک پارچه ای از مهمترین برنامه های ستاد فرمانی برای حمایت از جوانی جمعیت در استان است.

وی تصریح کرد: همچنین حمایت از اجرای طرح های بومی و پیشنهادی گروه های مردمی و ارائه دهندگان آثار هنری با موضوع جمعیت در قالب فیلم کوتاه،شعر و سرود از دیگر برنامه های حمایتی جوانی جمعیت در کهگیلویه وبویراحمد است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha