۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۵۴
کد خبر: 83003936
T T
۰ نفر
امام جمعه گرگان: برخي مديران مانع توسعه گلستان هستند

گرگان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به آنچه كه ايجاد موانع توسعه استان از سوي برخي مديران محلي ناميد؛ گفت: انتظار مي رود استاندار با اين دسته از مسوولان برخورد جدي داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ايرنا؛ سيدكاظم نورمفيدي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گرگان افزود: بارها گزارش شده كه برخي مديران گلستان به جاي حل مشكلات، گره را بيشتر و سنگ اندازي مي كنند بطوريكه يك سرمايه گذار پس از ورود به استان نااميد شده و منطقه را ترك مي كند.
وي بدون اشاره به جزئيات بيشتر و يا نام بردن از مسوولان مورد نظر؛ اظهار كرد: اين مسائل گلستان را به جايي نخواهد رساند و اگر به فكر توسعه استان هستيم بايد با ورود جدي استاندار موضوع حل شود.
عضو مجلس خبرگان رهبري همچنين به رهنمودهاي اخير رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت: ايشان در رابطه با مذاكره آب پاكي روي دست آمريكا و رييس جمهوري اين كشور ريختند و نيز حجت را بر دولت كشورمان هم تمام كردند؛ همچنين پيش درآمد حل مسائل اقتصادي انسجام داخلي و برنامه ريزي بيشتر است.
نورمفيدي با بيان اينكه اعتماد مردمي نظام را بيمه مي كند، سالروز كودتاي 28 مرداد سال 32 را يادآور شد و افزود: در آن مقطع اختلافات داخلي باعث شد آمريكا و انگليس سوار بر موج شوند كه بايد با عبرت از گذشته آگاه و هوشيار باشيم.
وي اظهار داشت: مشكلاتي در كشور وجود دارد كه آمريكا و متحدانش سعي دارند با سوءاستفاده از آن كودتاي ديگري تدارك ببيند لذا جامعه نبايد تحت تاثير شايعه، تهمت و افترا قرار گيرد.
امام جمعه گرگان به مناسبت هاي ملي و مذهبي پيش رو نيز اشاره اي كرد و سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي را تبريك گفت.
3014/2729

سرخط اخبار استان‌ها