۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۴۶
کد خبر: 83236736
T T
۰ نفر

شوراي لاهيجان كم حاشيه ترين شوراهاست

۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۴۶
کد خبر: 83236736
شوراي لاهيجان كم حاشيه ترين شوراهاست

لاهيجان - ايرنا - سخنگوي شوراي اسلامي لاهيجان گفت: شوراي اسلامي اين شهر بين شوراهاي ادوار مختلف كشور از كم حاشيه ترين شوراهاست و تاكنون توانسته از عهده خدمتگزاري به مردم برآيد.

جواد نجار تميزكار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين شورا كه با انتخاب شايسته مردم روي كار آمد؛ به لحاظ مرتبه علمي در حد بالايي قراردارد و بين شوراهاي استان زبانزد است.
وي اظهار داشت: مسير خدمت رساني در شهر با حضور شورا و شهرداري مهياست و اگر اشكالي وجود دارد ضعف از اشخاص بوده و اين مشكلات به نظام يا سياست هاي نظام ارتباطي ندارد.
وي خاطرنشان كرد: شوراي اسلامي شهر لاهيجان در اولين قدم خود مسعود كاظمي را كه تحصيلكرده رشته شهرسازي است ، بعنوان شهردار برگزيد تا بتواند در كنار اعضاي شوراي شهر خدمتگزار خوبي براي مردم باشد و اين مسير تاكنون با همدلي و همراهي شورا و شهردار به عنوان مديريت شهري ادامه داشته است.
تميزكار ادامه داد: داشتن شورايي سالم ، آگاه و كارآمد با انتخاب درست و آگاهانه مردم ميهن اسلامي مي تواند پايه هاي فكري ، اقتصادي ، اجتماعي و عمراني شهرها را مستحكم تر نمايد.
رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر لاهيجان اظهارداشت:امروز شوراي شهر لاهيجان با همكاري مديران ارشد شهري ، امام جمعه ، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ، فرماندار شهرستان لاهيجان گام هاي مهمي در زمينه هاي مختلف برداشته است .
به گفته تميزكار، اولين قولي كه شوراي دوره پنجم به مردم داد ، اين بود كه در خدمت مردم باشد و از آنان فاصله نگيرد و مردم هم همين انتظار را از نمايندگان خود در شوراي شهر دارند و تاكنون نيز اين روند ادامه داشته است.
سخنگوي شوراي شهر لاهيجان گفت: مردم لاهيجان سال ها چشم انتظار بازگشايي جزيره لاهيجان بودند و در دوره هاي مختلف از شوراي خود خواستند تا جزيره را پس بگيرند ، جزيره اي كه 22 سال پيش ، قبل از تشكيل شوراها براي سرمايه گذاري در اختيار فردي قرار گرفت و متأسفانه قراردادي بسته شد و موفقيت آميز نبود .
وي يادآور شد: به لطف خدا و حمايت شوراي شهر و شهردار لاهيجان ، پس گيري جزيره در اولويت قرار گرفت و با حمايت مسئولان به ويژه دستگاه قضايي كه با نگاه موشكافانه و رأي كارشناسي عادلانه اين جزيره پس گرفته شد .
تميزكار تصريح كرد: در فضاي مجازي نقد هاي غير منصفانه اي نسبت به مديريت شهري لاهيجان مي شود كه ما اين نقدها را به جان مي خريم و بر اين نگاه هستيم كه بايد مردم را راضي نگه داريم و اتفاقات خوب براي مردم رقم زده شود.
تميزكار اظهار داشت: شوراي شهر و شهرداري لاهيجان سعي كرده در حوزه هاي مختلف فرهنگي و عمراني و در مناطق مختلف شهر فعاليت داشته باشد و به همين دليل در حاشيه شهر همچون بلوار ديلمان، خيابان رزمندگان ، خيابان حزين ، كوه بيجار فعاليت هاي عمراني چشمگيري انجام گرفته و در منطقه مهمانپذير شهر نيز شهرداري اقدامات خوبي داشته است .
لاهيجان در 40 كيلومتري شرق مركز استان گيلان واقع است.
6029 / 2007

سرخط اخبار استان‌ها