۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۹:۰۰
کد خبر: 82258116
T T
۰ نفر
مديركل اقتصادي و دارايي استان: 11جلسه ستاد سرمايه گذاري يزد 47مصوبه داشت

يزد – ايرنا – نايب رئيس مركز خدمات سرمايه گذاري و مديركل اقتصاد و دارايي استان يزد گفت: تاكنون 11جلسه از سوي ستاد سرمايه گذاري استان برگزار شده و 47 مصوبه داشته ايم كه 32مورد آن اجرا شده است.

به گزارش ايرنا ، علي نمازي چهارشنبه شب در حاشيه نشست سرمايه‌گذاري استان يزد در ساختمان اين مركز در ماليه يزد در جمع خبرنگاران با تشريح گزارشي از عملكرد ستاد سرمايه‌گذاري در نشست‌هاي قبلي گفت: از ميان مصوبات ستاد سرمايه گذاري 27 دستور كار براي رسيدگي و پيگيري مورد بررسي قرار گرفته است.
وي با بيان اينكه دوازده جلسه با جلسه امروز برگزار شده است، افزود: 15 مصوبه از 47 مصوبه تصويب شده در 11جلسه قبلي نيز در حال اجراست كه دستگاهها موظف به تهيه گزارش و ارائه آن براي جلسه بعدي شدند.
نايب رئيس مركز خدمات سرمايه گذاري استان يزد درباره مصوبات دوازدهمين جلسه نيز گفت: در اين جلسه گزارشي از سه مجوز سرمايه گذاري ارائه شد .
نمازي افزود: در سال جاري سه مجوز سرمايه‌گذاري خارجي براي گروه‌هاي اقتصادي آلماني و عماراتي صادر شده كه در زمينه انرژي خورشيدي براي سرمايه‌گذاري در شهرستان‌هاي ميبد و اشكذر بوده است .
وي اضافه كرد: همچنين يك مجوز براي سرمايه‌گذاري در شهرستان مهريز صادر شده كه با سرمايه‌گذاري و بهره‌برداري از اين طرح‌ها آينده خوبي در پيش‌روي اين شهرستان‌ها خواهد بود .
مديركل اقتصادي و دارايي استان يزد با اشاره به بررسي شيوه‌نامه اجرايي مركز خدمات سرمايه‌گذاري استان در جلسه گفت: در ادامه جلسه گزارشي از اين شيوه نامه ارائه شد كه در آينده نظرات اصلاحي اعضا در اين زمينه اعمال خواهد شد تا بتوانيم تسريع و تسهيل در صدور مجوز براي سرمايه‌گذاري را داشته باشيم.
به گفته نمازي ، با تكميل اين شيوه نامه و تصويب آن در شوراي برنامه ريزي و مشخص شدن وظايف هر يك از دستگاهها در آينده شاهد اجراي آن در مركز خمات سرمايه گذاري استان خواهيم بود.
1968/6197 خبرنگار : محمودرضارحماني ** انتشار: محمدحسين فلاح تفتي

سرخط اخبار استان‌ها