۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸
کد خبر: 83308439
T T
۰ نفر

375 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف كردستان اعزام شدند

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸
کد خبر: 83308439
375 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف كردستان اعزام شدند

سنندج - ايرنا - مديركل تبليغات اسلامي كردستان با اشاره به برنامه هاي اين سازمان در ماه مبارك رمضان از اعزام 375 مبلغ و مبلغه بومي و غيربومي به مناطق مختلف اين استان خبر داد.

حجت الاسلام مختار كرمي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اعزام مبلغان به مناسبت هاي مختلف در طول سال از جمله ماه محرم، صفر و رمضان به مناطق محروم روستاهاي فاقد امام جماعت از برنامه هاي اصلي سازمان تبليغات است.
وي افزود: اين تعداد مبلغ و مبلغه همزمان با آغاز ماه رمضان به مناطق و روستاهاي محروم اعزام شده و تا پايان ماه مبارك در اين مناطق حضور دارند و در مساجد و ساير اماكن مذهبي به سخنراني درباره فضايل و بركات اين ماه و برپايي كلاس ها و جلسات قرآني مي پردازند.
مديركل تبليغات اسلامي كردستان جذب بيشتر آحاد مختلف جامعه بويژه جوانان به مساجد، بهره گيري بيشتر آنان از بركات ماه مبارك رمضان و آشنايي بيشتر مردم با مباحث ديني و قرآني را از جمله اهداف اعزام مبلغان در ماه رمضان اعلام كرد.
وي يادآور شد: بهره گيري از 140 مبشر فرهنگي (روحانيون اهل سنت) در اجراي برنامه هاي فرهنگي و آموزشي، برگزاري محافل و كلاس هاي آموزش قرآن كريم و برگزاري كرسي هاي تفسير قرآن با دعوت از اساتيد و مفسران اهل تشيع و تسنن در همه شهرهاي استان از ديگر برنامه هاي اين ماه مبارك است.
حجت الاسلام كرمي تاكيد كرد: نهادها و دستگاه هاي فرهنگي از فرصت بزرگ ماه مبارك رمضان براي ترويج اخلاق و معنويت كه سفارش رهبر معظم انقلاب در بيانيه گام دوم انقلاب است بهره بگيرند.
7348/9102

سرخط اخبار استان‌ها