۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۲۴
کد خبر: 83290314
T T
۰ نفر

انقلاب اسلامي ايران با قدرت به راه خود ادامه مي دهد

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۲۴
کد خبر: 83290314
انقلاب اسلامي ايران با قدرت به راه خود ادامه مي دهد

كرمانشاه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه گفت: انقلاب اسلامي ايران همانطور كه از ابتدا با قدرت كار خود را شروع كرد با قدرت نيز اين راه را ادامه مي دهد.

به گزارش ايرنا؛ آيت الله «مصطفي علما» روز چهارشنبه در گردهمايي نقش روحانيت در گام دوم انقلاب در بيت امام جمعه كرمانشاه اظهار داشت: امام خميني (ره) همواره تاكيد داشتند كه مقامات جمهوري اسلامي ايران در همه كارها و امور خود با قدرت حركت كنند و هيچگاه نظام را از موضع قدرت در مقابل ديگران پايين تر نياورند.
وي افزود: امام خميني (ره) با رفتار خود از ابتداي انقلاب در مقابل شاه و آمريكا و پس از آن در دفاع مقدس و جنگ با همه قدرت هاي جهان اين درس را به ما دادند كه در هر شرايطي از موضع قدرت رفتار كنيم و اين قدرت را روز به روزافزايش نيز بدهيم.
وي گفت: مسئولان نظام بايد توانمندي هاي كشور و مردم را شناسايي كنند و از همه اين توانايي ها براي پيشرفت و قدرتمندتر شدن نظام اسلامي استفاده كنند و هر گز فراموش نكنند كه بايد الگوي رفتاري آنها در نظام اسلامي مانند پيامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار(ع) باشد.
وي افزود: مردم ايران بهترين مردم ها هستند و همانطور كه امام خميني (ره) فرمودند حتي زمان پيامبر(ص) نيز چنين تبعيت و حمايت مردمي از حكومت اسلامي وجود نداشته است كه امروز در ايران وجود دارد.
در اين گردهمايي حجت الاسلام پورمحمدي دبيركل جامعه روحانيت مبارز و جمعي از روحانيون استان كرمانشاه حضور داشتند.
3033/8066

سرخط اخبار استان‌ها