۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۶
کد خبر: 83282682
T T
۰ نفر

چهل و دومين زمين چمن مصنوعي استان يزد افتتاح شد

۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۶
کد خبر: 83282682
چهل و دومين زمين چمن مصنوعي استان يزد افتتاح شد

يزد - ايرنا - در سالروز ميلاد حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان روز چهارشنبه با حضور مديركل ورزش و جوانان يزد، فرماندار مهريز و جمعي از مردم، چهل و دومين زمين چمن مصنوعي استان يزد در روستاي خورميز علياي مهريز افتتاح شد.

به گزارش ايرنا، براي راه اندازي اين چمن در وسعت يك هزار و 200 متر مربع افزون بر 2 ميليارد و 500 ميليون ريال از محل بودجه هاي دولتي هزينه شده است.
مديركل ورزش و جوانان استان يزد گفت: توجه به ورزش در مناطق روستايي با ايجاد خانه هاي ورزش و راه اندازي چمن هاي مصنوعي به خاطر شرايط اقليمي استان جزو اولويت هاي دولت است.
مسعود شريعتي افزود: جذب جوانان به فعاليت هاي ورزشي نقش مهمي در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و ناهنجاري هاي فرهنگي دارد و بايد با حمايت مردم و خيران بيشتر اقدام كرد.
اين مسئول به اهميت برنامه هاي فرهنگي در كنار فعاليت هاي ورزشي به عنوان اهداف مهم اداره كل ورزش و جوانان اشاره كرد و بر گسترش آن تاكيد كرد.
شريعتي همچنين به اهميت همراهي بخش خصوصي و خيران در شهر و روستاها براي ايجاد مراكز فرهنگي و ورزشي براي غني سازي اوقات فراغت جوانان تاكيد نمود.
همچنين فرماندار مهريز با اشار به اهميت ورزش و ضرورت گسترش آن در مناطق روستايي توسط دولت و حضور بخش خصوصي و خيران تاكيد و تداوم ايجاد چمن هاي مصنوعي را خواستار شد.
رضا زارع زاده مهريزي افزود: بهترين راه براي ايجاد نشاط اجتماعي در بين نسل جوان و پيشگيري از آسيب ها گسترش فعاليت هاي فرهنگي و ورزشي است.
روستاي خورميز با 2 هزار نفر جمعيت در 10 كيلومتري شهر مهريز قرار دارد.
مركز شهرستان 55 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7536/ 6197

سرخط اخبار استان‌ها