چهارمین زمین چمن مصنوعی مدارس مهریز یزد افتتاح شد

یزد- ایرنا - چهارمین زمین چمن مصنوعی مدارس مهریز یزد به میمنت دهه کرامت، روز دوشنبه در مراسمی با حضور خدام امام رضا (ع) و جمعی از مردم و مسئولان در دبستان ۱۵ خرداد روستای مدوار این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این چمن مصنوعی در وسعت ۸۵۰ مترمربع با صرف ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره‌ کل نوسازی مدارس استان یزد و کمک‌های خیری شهرستان افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: تا پایان سال جاری در چهار مدرسه دیگر در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان، چهار چمن مصنوعی با همکاری خیران و اعتبارات دولتی افتتاح می‌شود.

سید کاظم حسینی در حاشیه افتتاح این چمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد بستر و فضاهای مناسب برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی با همراهی خیران جزو اهداف دولت است.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی با همت و همراهی مردم و خیران و مساعدت دولت هم در توسعه فضاهای ورزشی و پرورشی و هم تجهیز آنها اقدام شده است.

چهارمین زمین چمن مصنوعی مدارس مهریز یزد افتتاح شد

این مسئول بیان کرد: اگر فضاهای فرهنگی و ورزشی در کنار امور آموزشی و علمی در بین دانش آموزان مدارس گسترش یابد نقش مهمی در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دارد.

حسینی بیان کرد: آموزش و پرورش و تمامی مدارس در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز آمادگی جذب کمک‌های مردمی برای توسعه و تجهیز فضاهای مورد نیاز دانش آموزان را دارند.

با آغاز سال تحصیلی جاری ۱۳ هزار دانش‌آموز در ۱۰۷ واحد آموزشی مناطق روستایی و شهری مهریز مشغول تحصیل شدند.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha