۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۰۴
کد خبر: 83280520
T T
۰ نفر
30 برنامه فرهنگي هفته جوان در نير برگزار مي شود

اردبيل - ايرنا - فرماندار نير با بيان اينكه سالروز ولادت حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان فرصتي مناسب براي پرداختن به جايگاه و مطالبات جوانان است، گفت: 30 برنامه ويژه گراميداشت هفته جوان در اين شهرستان برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا ، ابراهيم امامي روز سه شنبه در نشست ستاد ساماندهي امور جوانان اين شهرستان با بيان اينكه جوانان مهم ترين سرمايه كشور هستند افزود: مسئولان در حوزه كاري خود رسيدگي به اين قشر تاثيرگذار را از اولويت هاي مهم خود بدانند.
وي بر لزوم توسعه ورزش همگاني و حمايت از جوانان كارآفرين براي بهبود وضعيت اشتغال تاكيد كرد.
او صداقت، صراحت، پويايي و نوانديشي را مهم ترين شاخصه هاي جواني دانست و با بيان اينكه عدم ساماندهي امور جوانان شهرستان همواره در نشست ها و گفت و گوهايي كه به مناسبت هاي مختلف با جوانان بوده مطرح شده، افزود: جايگاه اداره كل ورزش و جوانان نير و دستگاه ذيربط شهرستاني در ساماندهي امور جوانان بايد مشخص و پررنگ باشد و مسائل و موضوعات اين حوزه بايد به طور مستمر پيگيري شود.
امامي با اشاره به اينكه مشاركت ، دغدغه و اعتماد به جوان نبايد فقط در قالب شعار باشد اظهار داشت: با بكارگيري انرژي و پتانسيل جوانان و مشاوره از تجربيات پيشكسوتان مي توان كارهايي بزرگ انجام داد.
فرماندار نير افزود: اگر به مسائل و مباحث مربوط به جوانان توجه نكنيم ، دشمن از اين غفلت استفاده خواهد كرد و نيروي جوان و پوياي كشور را به سمت مقاصد و اهداف شوم خود سوق مي دهد.
وي با بيان اينكه مديريت آينده كشور به دست جوانان است، اظهار داشت: بايد بستر مناسبي براي استفاده از نيروي جوان و پرورش مكارم اخلاقي و ديني آنها فراهم كنيم.
شهرستان نير در 30 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.
7116/6018

سرخط اخبار استان‌ها