۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۵۴
کد خبر: 83273424
T T
۰ نفر
فراخوان جشنواره نوروزي «جلوه‌هاي خدمت» پليس منتشر شد

اروميه - ايرنا - معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي به برگزاري جشنواره نوروزي جلوه هاي خدمت پليس اشاره كرد و گفت: «پليس، حافظ، امين جان و مال مردم»، «پليس هوشياري دقت و سرعت عمل»، «پليس اخلاق ادب و تكريم ارباب رجوع» و «پليس خدمت صادقانه بي منت و دلسوزانه» از محورهاي اين جشنواره است.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ اسدالله مالكي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به گسترده بودن فعاليت هاي پليس در عرصه برقراري نظم و امنيت به ويژه در مناسبت هاي خاص از جمله نوروز، معاونت اجتماعي ناجا با هدف كاهش آسيب ها و تخلف ها و تلفات انساني به موازات فعاليت هاي فرهنگي و پيشگيرانه نسبت به برپايي اين جشنواره اقدام كرده است.
وي ادامه داد: همشهريان و هم استاني ها مي توانند تا تاريخ 31 فروردين 1398 آثار خود را در قالب عكس، فيلم، خاطره، شعر، سرود و مقاله به نشاني festpolice@ در يكي از پيام رسان هاي بومي سروش، گپ، ايتا، ساپنا، بله و آي گپ ارسال كنند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي اضافه كرد: به نفرات اول تا سوم جشنواره در هر بخش از 10 تا 30 ميليون ريال كارت هديه تعلق خواهد گرفت.
به گزارش ايرنا مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه انتظامي اين استان در سال جاري اعلام شده است.
6009/3072

سرخط اخبار استان‌ها