ایرنا رتبه اول جام رسانه‌ای امید آذربایجان‌غربی را به دست آورد

ارومیه- ایرنا - خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌غربی در نخستین رویداد رسانه‌ای جام امید استان موفق به کسب رتبه برتر و اول شد.

به گزارش ایرنا، ایرنای آذربایجان غربی تحت عنوان تیم شهید باکری با حضور چهارتن از خبرنگاران ارومیه و مهاباد از جمله عبدالله رحمانی از مرکز مهاباد، طاهره نوید آرین و میثم محمدی از مرکز ارومیه با سرگروهی صابر چهرقانی، رییس مرکز موفق به کسب این رتبه شدند.

تیم شهید باکری مرکز ایرنای آذربایجان غربی با تولید حدود ۴۰ خبر، مصاحبه، گزارش خبری و فیلم طی ۲۴ ساعت زمان برگزاری این رویداد در زمینه امید آفرینی و روایت پیشرفت ها و انتشار دستاوردهای دولت در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی توانست تا عملکرد خوبی داشته باشد و رای اول هیات داوران به خود اختصاص دهد.

حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی اثر، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب از شاخص‌های ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه این رویداد بوده است.

جهانگیر اسلام پرست، سرپرست بسیج رسانه آذربایجان غربی در حاشیه تجلیل از برگزیدگان این رویداد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری جام رسانه ای امید را گسترش امید و روایت دستاوردهای دولت مردمی در جامعه بیان کرد.

به گزارش ایرنا ۱۴ بهمن ماه، سال گذشته اصحاب رسانه ارومیه در مجتمع شهید کاظمی سپاه شهدا آذربایجان غربی گرد هم آمدند تا با حرکت در مسیر عمل به منویات رهبری، راوی پیشرفت و خدمات دولت سیزدهم باشند.

آیین تجلیل از برترینهای لیگ امید رسانه روز پنجشنبه با حضور استاندار آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهدا، فعالان رسانه ای و علاقمندان به رسانه در کانون بسیج آذربایجان غربی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha