۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۷:۲۴
کد خبر: 83271965
T T
۰ نفر

2 بوستان براي تفريح بانوان و خانواده در خاش تجهيز شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۷:۲۴
کد خبر: 83271965
2 بوستان براي تفريح بانوان و خانواده در خاش تجهيز شد

زاهدان - ايرنا - شهرداري خاش سيستان و بلوچستان با ايجاد و تجهيز 2 بوستان بانوان و خانواده در جوار پارك قديمي و سرسبز تفتان فضايي مناسب و دلنشين براي تفريح خانواده هاي خاش و بويژه قشر بانوان به عنوان نيمي از جمعيت اين شهرستان فراهم كرده است.

به گزارش ايرنا تجهيزات ورزشي، درياچه مصنوعي و قايق سواري، باغ پرندگان، آلاچيق و فضاي سبز، چرخ فلك، تفريحات سالم و مهيج كودكان و بانوان و غيره از سوي شهرداري خريداري و در بوستان هاي خانواده و بانوان خاش نصب شده است.
بانوان به همراه كودكان خود هنگام عصر، شامگاهان و روزهاي تعطيل كه فرصتي مناسب براي گردش و تفريح است مي توانند با مراجعه به بوستان هاي خانواده و بانوان از امكانات و ظرفيت هاي فراهم شده بهره لازم را ببرند.
اين 2 پارك در سالهاي 93 و 94 ساخته شده ولي امسال و اواخر پارسال تجهيزات لازم براي ورزش و تفريح و سرگرمي بانوان و خانواده هاي خاشي و فرزندان شان شامل سرسره بادي، تاب، استخر توپ، ترامبولين، قطار، درياچه مصنوعي و قايق سواري، كشتي فضايي و آلاچيق و غيره خريداري و نصب شده است تا در آن لحظات خوشي را سپري كنند.
شهردار خاش روز چهارشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: با توجه به اينكه اين شهرستان داراي شرايط مناسب آب و هوايي و از نقاط مهم گردشگري استان محسوب مي شود براي پر كردن اوقات فراغت و تفريح و سرگرمي خانواده ها و قشر بانوان و مهمانان خارج از شهرستان و استان دو مكان مهم پارك بانوان و خانواده ايجاد و تجهيز شده تا شهروندان و مسافران بتوانند از آنها استفاده كنند.
عبدالمجيد تمنداني افزود: با توجه به وجود قله و ارتفاعات و زيبائي هاي تفتان سربلند و روستاهاي سرسبز اطراف خاش مهيا كردن شرايط مناسب براي سرگرمي خانواده ها از نيازهاي مهم شهر بوده كه خوشبختانه با امكانات خوب شهرداري توانستيم زمينه را براي استفاده گسترده بانوان و خانواده هاي خاشي و مهمانان فراهم كنيم كه در ايام نوروز، تابستان و روزهاي تعطيل و فرصت هاي مناسب خارج از ساعات اداري مردم بتوانند از جذابيت ها و ظرفيت هاي فراهم شده، به خوبي بهره ببرند.
وي بيان كرد: تاكنون افزون بر پنج ميليارد ريال براي تجهيز و آماده سازي آن اعتبار هزينه شده كه بانوان و تمام خانواده ها به همراه فرزندان شان و حتي مهمانان مي توانند استفاده كنند.
7310 **6081

سرخط اخبار استان‌ها