۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱
کد خبر: 83270800
T T
۰ نفر
مردم  و مسئولان كردستان در حمایت از سپاه پاسداران تجمع كردند

سنندج - ایرنا - جمعی از مردم، مسئولان و كاركنان ادارات دولتی و اجرایی كردستان در اقدامی خودجوش همزمان با فرا رسیدن سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار با تجمع در میدان لشگر سنندج ضمن محكوم كردن اقدام اخیر دولت آمریكا، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاطعانه حمایت كردند.

به گزارش ایرنا، این تجمع روز سه شنبه با حضور در میدان لشگر سنندج انجام و به سمت ستاد فرماندهی سپاه بیت المقدس استان ادامه یافت تا بدینوسیله از نیروهای جان بر كف و پر تلاش سپاه در مقابل این اقدام دولت آمریكا حمایت كنند.
تجمع كنندگان با سر دادن شعارهای برادر سپاهی حمایتت می كنیم، نه سازش نه تسلیم، الله اكبر الله اكبر خامنه ای رهبری، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریكا، انزجار خود از اقدام شنیع آمریكا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی اعلام كرده و تاكید كردند سپاه هرگز قابل تحریم و تهدید نیست.
در این تجمع علاوه بر پرسنل، فرماندهان و كادر نیروهای مسلح مستقر در كردستان جمعی از دانشجویان، دانش آموزان و بسیج اقشار، نماینده ولی فقیه در كردستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار كردستان، جمعی از روحانیان اهل تشیع و تسنن حضور داشتند و با اهدای گل به پاسداران، از آنان قدردانی كردند.
3034/9102

سرخط اخبار استان‌ها