۱۱ فروردین ۱۳۹۸، ۷:۵۷
کد خبر: 83260168
T T
۰ نفر
فيلم پخش شده ريزش كوه درحرم بي‌بي حكيمه درفضاي مجازي كذب است

ياسوج- ايرنا- مديركل اوقاف و امور خيريه كهگيلويه و بويراحمد با صدور پيامي فيلم پخش شده در فضاي مجازي مبني بر ريزش كوه در حرم بي‌بي حكيمه (س)را تكذيب كرد.

به گزارش ايرنا، در روز هاي اخير فيلم منتشر شده 20 ثانيه‌اي در فضاي مجازي دست به دست مي چرخد كه در آن كوه به شكل وحشتناكي ريزش مي‌كند و سودجويان و سو استفاده كنندگان آن را ريزش كوه در جاده بي‌بي حكيمه (س)عنوان كرده اند.
حجت‌الاسلام سيد نورالله جنتي‌پور روز شنبه در اين باره به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين فيلم ريزش كوه مربوط به سه سال پيش در يكي از جاده‌هاي شمال كشور است و هيچ ربطي به استان كهگيلويه و بويراحمد و حرم بي‌بي حكيمه (س) ندارد.
وي افزود: برخي افراد سودجو در فضاي مجازي اين فيلم را تهيه و آن را با عنوان ريزش كوه در بي‌بي حكيمه (س) منتشر كردند.
حجت الاسلام جنتي پور بيان كرد: از دستگاه‌ها و مراجع قضايي خواسته شده كه اين موضوع را پيگيري و با عوامل تهيه و انتشار اين كليپ برخورد كنند زيرا كه انتشار اين فيلم در خصوص رانش زمين در حرم بي‌بي حكيمه (س) خلاف واقعيت و كذب محض بوده و چنين چيزي صحت ندارد.
مديركل اوقاف و امور خيريه كهگيلويه و بويراحمد عنوان كرد: در تمامي ساعات روز حرم بي‌بي حكيمه (س) رصد مي‌ شود و چنين چيزي وجود ندارد.
وي به شايعه‌سازان و عوامل تهيه و انتشار اين فيلم توصيه كرد دست از كارهاي خلاف اخلاق بردارند.
حجت الاسلام جنتي پور از دستگاه‌هاي قضا خواست فضاي مجازي را به حال خود رها نكنند و به فكر مردم و افكار عمومي باشند زيرا كه انتشار چنين فيلم ‌هايي موجب تشويش اذهان عمومي مي شود.
براساس گزارش ها اين بانوي بزرگوار از دختران حضرت امام موسي بن جعفر (ع) است كه در زمان حكومت بني‌عباس زندگي مي‌كرده است.
حرم مطهر امامزاده بي بي حكيمه (س) در 80 كيلومتري شهر دوگنبدان مركز شهرستان گچساران در استان كهگيلويه و بويراحمد واقع شده است.
9868/6110

سرخط اخبار استان‌ها