۸ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۵۹
کد خبر: 83258263
T T
۰ نفر

سرمربي پيكان: از بازيكنانم عصباني هستم

۸ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۵۹
کد خبر: 83258263
سرمربي پيكان: از بازيكنانم عصباني هستم

رشت - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال پيكان تهران گفت: از بازيكنانم در دقايق پاياني ناراضي و عصباني هستم چون تيم حريف 10 نفره شده بود و مي توانستيم به گل دست يابيم اما در نهايت بازيكنان ما موفق نشدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حسين فركي شامگاه پنجشنبه در پايان بازي تيم هاي فوتبال سپيدرود و پيكان تهران در نشست خبري در رشت اظهار داشت: همان طور كه پيش بيني مي كرديم بازي دشواري داشتيم چون در سخت‌ ترين شرايط و زمان برابر اين تيم قرار گرفتيم.
وي افزود: در جريان اين بازي و در نيمه اول ، تيم برتر ميدان بوديم و با توجه به اينكه يك گل به ثمر رسانديم، صاحب يك ضربه پنالتي نيز شديم و حربه ما در اين نيمه استفاده مناسب از ضدحملات بود كه سرانجام موفق به گلزني در دقيقه پاياني نيمه اول شديم.
وي ادامه داد: در نيمه دوم نيز بازي را خوب آغاز كرديم و با توجه به توصيه هايي كه بين دو نيمه به بازيكنانم گوشزد كردم، به گل دوم نيز دست يافتيم كه براي اين كار برنامه داشتيم چون مي دانستيم سپيدرود انتحاري بازي خواهد كرد.
فركي بيان كرد: متاسفانه پس از اين گل تمركز ما به هم ريخت و نتوانستيم اين نتيجه خوب خود را حفظ كنيم و تيم سپيدرود به دو گل دست يافت.
سرمربي تيم فوتبال پيكان تهران اضافه كرد: البته طبيعي بود كه پس از گل دوم ما ، تيم سپيدرود سراپا حمله شود و ما را تحت فشار قرار دهد اما تيم ما به دليل عدم انجام تمرينات مناسب، نتوانست نتيجه را حفظ كند.
فركي در ادامه به پنالتي سپيدرود نيز اشاره و خاطرنشان كرد: البته هنوز فيلم آن صحنه را مشاهده نكردم اما آن چيزي را كه از زمين بازي ديدم، اعتقاد دارم كه پنالتي نبود و توپ به دست بازيكن ما اصابت نكرد ولي اميدوارم تصميم داور در اعلام ضربه پنالتي درست باشد وگرنه بايد تصور كنيم كه با اين اشتباه نتيجه تغيير كرد.
تيم هاي فوتبال سپيدرود و پيكان تهران عصر پنجشنبه در هفته بيست و سوم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر كشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند كه در نهايت دو تيم به نتيجه مساوي 2 - 2 دست يافتند.
7285 / 2007

سرخط اخبار استان‌ها