۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۴۵
کد خبر: 83253116
T T
۰ نفر
ارتش در منطقه سيلزده گلستان بيمارستان صحرايي مي سازد

گرگان - ايرنا - رييس اداره بهداشت و درمان نيروي زميني ارتش گفت: بيمارستان صحرايي نيروي زميني ارتش در منطقه سيل زده استان گلستان برپا مي شود.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از روابط عمومي نيروي زميني‌ ارتش، امير سرتيپ دوم شهنام بابلي افزود: با توجه به باران شديد و طغيان رودخانه ها و آبگرفتگي منازل و سرماي شديد مردم منطقه نياز به سلامت روحي و جسمي دارند و برپايي بيمارستان صحرايي مي تواند نقش مهمي در سلامت خانواده ها ايفا كند.
بابلي اظهار داشت: از پنجم فروردين بيمارستان صحرايي نيروي زميني ارتش در شهرستان آق قلا در سالن ورزشي كوثر با تجهيزات كامل پزشكي و كادر مجرب برپا مي شود.
رئيس اداره بهداشت و درمان نزاجا با بيان اينكه بيمارستان 560 نزاجا در گرگان با آمادگي كامل در خدمت مردم خواهد بود اضافه كرد: پس از تاكيد فرمانده نيروي زميني ارتش امير سرتيپ حيدري مبني بر امداد رساني نيروها به مردم حادثه ديده، اداره بهداشت و درمان نزاجا با برپايي بيمارستان صحرايي تا پايان مراحل امدادي نيروها در خدمت مردم خواهد بود.
وي ادامه داد: در حال حاضر ويزيت رايگان در كمپ اضطرار موقت در شهرستان آق قلا برپا شده و نيازهاي پزشكي سيلزدگان با حضور كادر درماني مجرب تامين مي شود.
با آغاز فعاليت سامانه سرد و بارشي از هفته گذشته بيش از 300 ميلي متر باران در گلستان باريد و ارتفاع برف در مناطق كوهستاني استان به 1.5 متر رسيد.
بخش زيادي از مناطق شمالي و غربي گلستان اعم از مزارع كشاورزي، راه ها، خانه هاي شهري و روستايي به زير آب رفته است.
3091

سرخط اخبار استان‌ها