۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۴۳
کد خبر: 83233532
T T
۰ نفر
بيمارستان ميلاد لاهيجان با حضور وزير بهداشت افتتاح شد

رشت - ايرنا- بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي ميلاد شهرستان لاهيجان، امروز (چهارشنبه) با حضور سعيد نمكي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، رسما افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، همزمان با سفر رئيس جمهوري به استان گيلان، صبح امروز (چهارشنبه)، بيمارستان خصوصي تخصصي و فوق تخصصي ميلاد لاهيجان با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، رييس دانشگاه علوم پزشكي گيلان و جمعي از مسوولان محلي رسما افتتاح شد.
بيمارستان ميلاد (خصوصي) شهرستان لاهيجان در 13 هزار مترمربع زيربنا و با اعتبار يك هزار ميليارد ريال رسما به بهره برداري رسيده كه با بهره برداري از اين بيمارستان براي 450 نفر شغل ايجاد شد.
مجوز ساخت اين بيمارستان در سال 86 از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي دريافت شد، بخش اول سال 96 با 80 تخت و بخش هاي داخلي، CCU،ICU، اتاق عمل، جراحي، زايمان در آب، اطفال، درمانگاه، اورژانس، راديولوژي و آزمايشگاه به طور رسمي به بهره برداري رسيد.
بخش دوم نيز با 177 تخت با بخش هاي آنژيوگرافي، CCU2، ICU2 در مرحله بعدي به بهره برداري خواهد رسيد، اين بيمارستان با بيمه هاي پايه و تكميلي قرارداد دارد و بر اساس تعرفه هاي مصوب وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي نسبت به پذيرش و درمان بيماران اقدام مي كند.
در جريان سفر رئيس جمهوري و هيات وزيران به استان گيلان، 12 پروژه آموزشي و درماني با حضور سعيد نمكي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي افتتاح مي شود.
رئيس جمهوري و شماري از هيات دولت امروز (چهارشنبه) در سفري دو روز وارد استان گيلان شدند.
7286 / 6030

سرخط اخبار استان‌ها