۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۴۶
کد خبر: 83217456
T T
۰ نفر
واحدهاي صنفي متخلف درهرمزگان 7 ميليارد ريال جريمه شدند

بندرعباس- ايرنا- رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: واحدهاي صنفي متخلف اين استان از ابتداي طرح نظارتي ويژه نوروز 98 (15 بهمن تاكنون) به پرداخت بيش از هفت ميليارد ريال جريمه محكوم شدند.

به گزارش ايرنا، خليل قاسمي روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح نظارتي ويژه نوروز از 15 بهمن ماه سالجاري با اسقرار كانكس ها در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخي شهرستان ها هرمزگان آغاز شده و تا نيمه فروردين ماه سال آينده است.
وي بيان داشت: در اين طرح، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تاكنون از بيش از 12هزار و 210 واحدهاي صنفي نظارت كردند كه از اين تعداد 814 پرونده با يكهزار و 302 مورد تخلف تشكيل و به تعزيرات حكومتي ارجاع شد.
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: همچنين در اين مدت شهروندان نيز 710 مورد گزارش هاي خود را از طريق سامانه 124 دريافت شكايت هاي مردمي به اين سازمان گزارش دادند.
قاسمي ادامه داد: طرح نظارتي ويژه نوروز 98 با توجه به افزايش تقاضاي عمومي در ايام پاياني سال، با هدف كنترل و نظارت بر وضعيت بازار كالا و خدمات در مرحله تامين، توزيع و ارايه خدمات صورت مي گيرد.
وي گفت: نظارت بر البسه و پوشاك، كيف و كفش، آجيل و خشكبار، خواربار لبنيات و شيريني جات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهي قند وشكر، روغن نباتي، برنج، ميادين ميوه وتره بار و غيره در اولويت قرار دارند.
اين مسوول يادآورشد: در بخش خدماتي نيز نظارت شامل شركت هاي مسافرتي هوايي، زميني و دريايي و دفتر فروش آن ها، حمل و نقل درون شهري و برون شهري، اماكن تفريحي و فرهنگي، واحدهاي اقامتي، غذاخوري ها و رستوران ها است.
وي تاكيد كرد: ستاد خبري سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن 124 آماده دريافت نظر، پيشنهاد، انتقاد و شكايت هاي مردمي است و به تمامي شكايت ها و گزارش هاي شهروندان در سريع ترين زمان رسيدگي مي كند.
7195/6048

سرخط اخبار استان‌ها