۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۵۴
کد خبر: 83210439
T T
۰ نفر
صعود تيم واليبال وارنا رشت به مرحله نهايي زيرگروه كشور

رشت - ايرنا - تيم واليبال وارنا شهر باران رشت با برتري برابر باريج اسانس كاشان به مرحله نهايي رقابت هاي ليگ زيرگروه باشگاه هاي كشور صعود كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در روز چهارم اين رقابت ها ، جمعه شب تيم هاي واليبال وارنا شهرباران رشت و باريج اسانس كاشان در رشت رو در روي هم قرار گرفتند كه در نهايت تيم ميزبان در يك بازي برتر با نتيجه سه بر صفر حريفش را شكست داد.
تيم واليبال وارنا شهرباران رشت در اين ديدار كه در سالن تختي مجموعه ورزشي شهيد عضدي رشت برگزار شد، در سه گيم متوالي با نتايج 25 بر 21 ، 27 بر 25 و 25 بر 23 برابر حريف خود پيروز شد تا به عنوان صدرنشين اين گروه به مرحله نهايي زيرگروه كشور صعود كند.
تيم واليبال وارنا شهرباران رشت براي صعود به مرحله نهايي به پيروزي در ديدار برابر باريج اسانس كاشان نياز داشت و از طرف ديگر تيم باريج اسانس نيز براي اينكه بتواند به مرحله نهايي راه يابد، نياز مبرم به پيروزي در اين ديدار داشت.
با توجه به اين امر، هر دو تيم با قدرت رو در روي هم قرار گرفتند اما تيم وارنا شهرباران رشت با حمايت طرفدارانش موفق شد باريج اسانس كاشان را شكست دهد تا به عنوان تيم اول به مرحله نهايي زيرگروه كشور راه يابد و چهره دومين تيم راه يافته به مرحله نهايي نيز فردا (شنبه) با انجام روز پاياني اين مسابقات در رشت مشخص شود.
در جدول رده بندي اين رقابت ها و با توجه به نتايج تيم ها در دورهاي رفت و برگشت، تيم وارنا شهرباران رشت با انجام هشت بازي و كسب 17 امتياز در صدر جدول قرار گرفت و به مرحله نهايي صعود كرد، تيم باريج اسانس كاشان با هفت بازي و 12 امتياز دوم است و تيم خوش سيماي آمل نيز با هفت بازي و 11 امتياز در مكان سوم قرار دارد.
در گروه دوم رقابت هاي واليبال زيرگروه كشور، تيم هاي وارنا شهرباران رشت ، شهداي سوادكوه مازندران ، خوش سيماي آمل ، سهند ايران و باريج اسانس كاشان حضور دارند كه به صورت دوره اي و به مدت پنج روز در سالن تختي مجموعه ورزشي شهد عضدي رشت با هم به رقابت مي پردازند.
در رقابت هاي واليبال قهرماني زير گروه باشگاه هاي كشور ، 25 تيم در چهار گروه به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت مي پردازند كه در نهايت تيم هاي اول و دوم مجموع ديدارهاي رفت و برگشت به مرحله دوم اين رقابت ها صعود خواهند كرد.
7285/2007

سرخط اخبار استان‌ها