۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۳۷
کد خبر: 83208234
T T
۰ نفر
پلیس ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی را باهم دنبال می كند

كرمانشاه- ایرنا- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پلیس در كنار تامین امنیت اجتماعی به دنبال تامین امنیت اخلاقی در جامعه نیز هست و هر 2 مورد را توامان در كنار یكدیگر دنبال می كند.

پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمانشاه اعلام كرد: پلیس به عنوان یك نیروی انقلابی، پاسداری از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را وظیفه خود می داند.
وی ادامه داد: در دیداری كه چندی پیش فرماندهان و مسئولان ناجا با رهبر معظم انقلاب داشتند ایشان خواستار تلاش برای رسیدن نیروی انتظامی به تراز انقلاب شدند كه تمامی كاركنان و پرسنل ناجا نیز این موضوع را به صورت جدی دنبال می كنند.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، همچنین دیگر توقع رهبری از نیروی انتظامی را مبارزه با بدحجابی دانستند كه پلیس در این خصوص هم تمام توان خود را در عین رعایت حقوق شهروندی به كار خواهد گرفت.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوی اسلامی خاطرنشان كرد: پلیس خود را خدمتگزار مردم می داند و در برقراری امنیت اجتماعی و اخلاقی نیز بسیار جدی است و در این خصوص با كسی تعارف ندارد.
وی همچنین یكی دیگر از برنامه های پلیس را برخورد جدی با پدیده قاچاق عنوان و تاكید كرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب آن هایی كه در این مسیر قدم برمی دارند به این مردم و مملكت خیانت می كنند.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: فرمانده نیروی انتظامی به صورت جدی بر مبارزه با پدیده قاچاق تاكید كرده اند و در این راستا نیز از ابتدای سال جاری اقدام های خوبی صورت گرفته است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین به راهپیمایی پرشور 22 بهمن اشاره و اظهار داشت: مردم ولایی و بابصیرت كشور بازهم حماسه آفرین شدند و با حضور گرم و دشمن شكن خود وفاداری خود را به انقلاب و نظام نشان دادند.
وی در پایان گفت: در این راستا مردم شهیدپرور و انقلابی كرمانشاه نیز مانند همیشه حضور پرشوری در مراسم راهپیمایی داشتند كه جا دارد صمیمانه از آن ها قدردانی كرد.
7458/8066

سرخط اخبار استان‌ها