۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۲:۴۹
کد خبر: 83207408
T T
۰ نفر

دو موفقيت جهاني براي كارتونيست جوان اهل انزلي

۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۲:۴۹
کد خبر: 83207408
دو موفقيت جهاني براي كارتونيست جوان اهل انزلي

انزلي-ايرنا- خط قرمز مرزي را جلوي تفنگي نشانه گرفته بر مي دارد تا با آن صورتكهايي با لبخندي از مهر نقش بزند.

به گزارش ايرنا، اين مضمون كاريكاتوري از سوگند صيدجو هنرمند جوان اهل انزلي است كه در چند ماه اخير در دو جشنواره خارجي Welt Heimat آلمان و جشنواره ي Sijil Penghargaan مالزي پذيرفته و موفق به كسب ديپلم شده است.
سوگند صيد جو متولد 1374 و دانش آموخته نقاشي از دانشگاه گيلان است و تاكنون در جشنواره هاي مختلفي نظير جشنواره SICACO 2016 كره جنوبي و جشنواره بين المللي رقابتي كاريكاتور هند ژانويه 2017 موفق به كسب ديپلم افتخار شده است .
صيدجو نقاشي را از دوران دبيرستان و بدون استاد آغاز كرد . پس از قبولي در آزمون هنر در رشته نقاشي دانشگاه گيلان مشغول به تحصيل شد و در همين دوران نزد عماد صالحي تصويرسازي و كاريكاتور كار كرد .
دريافت ديپلم افتخار از جشنواره ي بين الملي 2016 هندوستان با موضوع گاندي ، برگزيده جشنواره ي ' humo DEVA ' كشور روماني و دريافت ديپلم افتخار راه يافتن به نمايشگاه و چاپ اثر در كتاب 2017، برگزيده بيست و پنجمين جشنواره دانشجويي بين المللي پيراسيكاباي، كسب ديپلم افتخار جشنواره برزيل سال 2017 ، منتخب جشنواره ي كارتون و كاريكاتور بين المللي يونان 2017 ، راه يابي اثر به نمايشگاه بين المللي ژاپن، راه يابي دو اثر به نمايشگاه بين المللي cebu lampoon كشور فيليپين و دريافت گواهي شركت در اين نمايشگاه سال 2018 از جمله موفقيتهاي اين هنرمند جوان است.
6030

سرخط اخبار استان‌ها